Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

StayPlus - Hjemmeside til en opfindelse der sikrer krykker ikke vælter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er ved at prøve at hjælpe en ven med at få styr på hans hjemmeside.

Hjemmesiden skal bruges til at fremvise et produkt - StayPlus, som er en krykkestøtte (en ting man kan sætte på sin krykke, så den ikke vælter når man sætter krykken fra sig.)

Hvad kan der forbedres på hjemmesiden, og er der nogen fejl der springer i øjnene på jer i design, opbygning eller andet?

Jeg sætter stor pris på den feedback der kommer! :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor ikke bare vende krykken om? Det er mig bekendt derfor, at de normalt har tre berøringspunkter, således de kan stå op mod en væg f.eks.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jeg har egentlig også hørt meget om at sliders er skidt, og jeg er også selv stoppet med at bruge dem.

Det må vi da bestemt overveje at gøre - tak!

Og krykker kan sagtens stilles fra sig hvis man er meget omhyggeligt. Op af vægge er det ikke super svært, men i utrolig mange sammenhænge kan de nemt vælte, hvis ikke de står perfekt. Produktet er bl.a. udviklet af en der har gået med krykker i meget lang tid, og testet af mange, der har oplevet en meget stor frihed, når de ikke skal spekulere på krykkerne :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendte linket til en klassekammerat som altid skvatter eller vrider et eller andet om. Reaktion: "FUCK det er Nice".

Målgruppeanalyse: Succesfuld.

;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Overall synes jeg designet er lidt kedeligt og u-fantastisk. 

Det er udemærket, bare ikke fantastisk -> Forstå mig ret :)

Derudover bider jeg mærke i at den eneste forhandler ikke linkes ind til produktet. Jeg skal ind på jeres side -> Forhandler -> Klik forhandler -> Søg efter produkt (som jeg glemte hvad hed midt i det hele, fordi jeg er langsom) -> Find produkt -> Put i kurv -> Køb.

Hav videoen i toppen efterfulgt af noget flot tekst og så en forhandlerliste lige under (eventuelt også på en uddybende side omkring forhandlerne). Så cutter du et par punkter :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega fedt at høre at der er nogen der har savnet løsningen! :-D

Simon Hansen:
Overall synes jeg designet er lidt kedeligt og u-fantastisk

Designet kunne måske være lavet bedre, men jeg ved hvor mange forbedringer der er blevet lavet på den. Det vigtige har været at holde den 100% funktionel, og nu er opgaven jo så at prøve at sælge den, selvom designet ikke er vildt elegant eller fantastisk ;-)

Simon Hansen:
Derudover bider jeg mærke i at den eneste forhandler ikke linkes ind til produktet

Det er noget vi er opmærksomme på, og får rettet hurtigst muligt - tak!

Simon Hansen:
Hav videoen i toppen efterfulgt af noget flot tekst og så en forhandlerliste lige under (eventuelt også på en uddybende side omkring forhandlerne). Så cutter du et par punkter :)

Jeg tror også vi skal have lavet det på den måde! Vi kan helt sikkert cutte et par kliks af, og sørge for at hjemmesiden konverterer bedre.

Tusind tak for dine input, og sig til hvis du får flere idéer!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

lige lovligt tekst tom siden 

hvad er produktet forklare det lidt på forsiden 

ingen meta beskrivelsen på forsiden og de andre undersider og kontakt siden mangler også en god overskrift .

facebook open graph god mangler og google plus på siden

især hvis er tiltænkt købe denne side ville jeg hurtigste muligt få SSL CERTIFIKAT url da man er mere tryg at handle sider med sådanne url og der er en lille seo fordel.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ups dobbelt post 2 i stedet for 1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at billeder og video forklarer meget om hvad produktet kan. Og siden skal bare præsentere produktet og dets funktioner, så tænker ikke at der skal være ret meget mere tekst :-)

Den behøver ikke at ranke på noget, da SEO ikke er en markedsføringskanal - i hvert fald ikke her i starten.

Meta beskrivelser, open graph, og SSL er nok alt sammen noget vi bør få styr på - tak! :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)