Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger frivillig revisor bistand til ny gavlmaleri forening i Aarhus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Nov 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Selvstændig Billedkunstner Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i samarbejde med Aarhus Billedkunst Center og Mikkel Elming (Kunsthistorie studerende)  startet foreningen Mere End Gavlmalerier. Som kort sagt har til formål at danne ramme for tilblivelsen af gavlmalerier og udsmykningsopgever i tæt samarbejde mellem lokale og kunstnere. Foreningens arbejde vil i begyndelsen fokusere på Aarhus og omegn.

Vi er pt i gang med at realisere et gavlmaleri i Sankt Anna gade, Aarhus C. Her har vi tilladelse til at male men vi mangler kapital. Derfor har vi i sinde at starte en crowdfunding kampagne på Booomerang.dk. Her løber vi ind i en masse jura i forhold til hvad en foening må have af indtægter og så frem deles. Vi er ikke stærke på det område og søger derfor en person som kunne se sig selv som en del af vores forening og bistå med hjælp til det finansielle. Vi forestiller os en studerende som både kan få noget fagligt ud af at være en del af Mere End Gavlmalerier men også på et personligt plan.

Vi er i opstartsfasen, så vi har ikke nogle økonomiske aktiviteter endnu.

Vi glæder os til at høre fra dig og håber at der er en der ude som kunne være interesseret i at høre nærmere:)

Giv mig endelig et kald, så kan jeg fortælle mere om vores forening.

Her kan du læse mere op foreningen:

www.mereendgavlmalerier.dk og på facebook: www.facebook.com/MereEndGavlmalerier/

Kærlig Hilsen

Ulrik Myrtue og resten af Mere End Gavlmalerier

Mobil. 51268066

Mail. Ulrikmyrtue@gmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)