Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web-integrator eller datatekniker?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er 16 år, jeg skal på efterskole efter sommerferien. Men ved ikke hvad jeg rigtig vil efter efterskole.

Jeg har kigget på web-integrator og datatekniker. Men ved ikke om web-integrator er lidt spild af tid, og jeg ikke rigtig kommer til at lære noget. Det skal lige siges at jeg overhovedet ikke kan noget, som helst kodning, hverken html, css, javascript eller nogen andre. Men er igang med at lære det :)

Jeg har været lidt fast besluttet på, jeg skulle være web-integrator. Men efter at have kigget på opslag, og de ting, er jeg kommet i tvivl om det er, spild af tid og i det hele taget noget for mig. Så har også kigget på datatekniker men speciale i programmering, og tænkt hvad kan jeg så blive, og det er jo en længere uddannelse end web-integrator. 

Så mit spørgsmål er: Synes i jeg skal tage web-integrator uddannelsen, eller er det spild af tid, og der jobmuligheder. Når jeg er færdig med den? eller skal jeg tage en lidt længere uddannelse, som datatekniker, og der ved have lidt flere muligheder?

Håber i kan hjælpe mig :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)