Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikler til partnerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har ideen til et nyt site, men mangler webudvikleren til at føre projektet ud i livet.

Kort og godt handler det om et site hvor en særlig gruppe mennesker kan udbyde sin arbejdskraft  til priser der vil presse ”de store”. Der er ikke noget ulovligt ved ideen eller det der ligner.

Det er vel en fordel hvis du er bosat i Midtjylland, men ingenlunde et krav. Projektet vil i første omgang være fritidsbaseret, men (næppe overraskende) håber jeg naturligvis at det vil vokse sig meget større end det.

Jeg tænker at det skal være et 50/50 partnerskab.

Hvis du kan se dig selv i mine ret sparsomme oplysninger her, synes jeg bestemt at du skal sende en privatbesked hvor du skriver lidt om dig selv, dine faglige evner og din arbejdssituation.

Tak for opmærksomheden!

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Nu ved jeg ikke hvor i Midtjylland, som du er fra, men kunne du ikke opsøge dit lokale "erhvervshus"? De har tit massere af folk, der er villige til at netværke, meldt ind.

Jeg ved, at i Silkeborg har de ErhvervSilkeborg, så kig evt. efter noget i din by.

Held og lykke med din søgen! :-)

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du undersøgt om det du ønsker teknisk kan løses via eksisterende systemer såsom f.x. wordpress? Hvis du ikke helt nemt kan gennemskue det kan du prøve at beskrive hvad der teknisk kræver en webudvikler, og så få noget feedback om der er muligheder. 

Hvis der er, så nok ikke mange udviklere der vil være interesseret i at involvere sig for at kode et eller andet der allerede kan løses med nogle plugins. 

Prøv f.x. at se her: http://wpjobboard.net/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)