Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der sælger eksklusive havemøbler - Har du gode råd?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder lige nu på at forbedre webshoppen Supell.dk, som sælger forholdsvis dyre "Grythyttan" havemøbler!

Jeg vil sætte SÅ stor pris på, hvis du have nogle forbedringsforslag til siden og du kom med dem her i tråden.

Der er specielt fokus på den side, som handler om Grythyttan Stålmöblers historie: http://supell.dk/grythyttan/

Alle forslag som kunne give den mindste positive effekt er meget velkomne. Lige meget om det er noget teknisk, markedsføringsidéer, rettelser, noget om sociale medier eller ? Dog vil store om komplekse rettelser sandsynligvis ikke blive lavet, da budgettet er småt.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg ville på produktkategori nivaue fremhæve produktbillederne, og sætte teksten sekundær. Optimalt sætte tekst og produkter sidestillet. Jeg synes det er synd at man på i en produktkategori udelukkende skal starte ud med rent tekst-basseret indhold. 

Når vi nu er i kategorierne så synes jeg også du bør sætte tekst og billeder synkront i venstre margen. 

Ellers en nydelig løsning, med rigtig god brug af billeder. Thumps up :) 

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback Simon!

Det er bestemt værd at overveje, og nu du siger det, så har man jo typisk produkterne øverst på kategorisider.

Noterer også lige det med venstre margen! :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har gode idéer eller kritik at den SEO der er lavet på underside på Supell.dk som jeg linkede til herover? :-)

Den må gerne spille 100%

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et par hurtige:

  1. Hvorfor kan jeg ikke se kataloget uden skal skulle afgive personlig information? (Forstår godt hvorfor I gerne vil have mine informationer)
  2. Videoen på historie siden er i meget lav opløsning, ville måske gerne have set noget som stod super skarpt, hvor jeg ville tænke. Fuck det er lækkert.
  3. Personligt synes jeg måske at selve historie siden er meget "stor". Billederne fylder hele skærmbilledet (Har 24" wide) når jeg scroller ned på dem. Teksten virker tung, selvom den er let at læse. Det er som om det mangler lidt luft.

Håber ovenstående kan bruges til noget.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Jesper!

1) Jeg ved ærlig talt ikke, hvorfor de ikke har kataloget liggende på hjemmesiden. Der må være mange der dropper det igen, da de ikke gider til at skrive en mail for at få det ;-)

2) Hmm, det er nok fordi den vises i fuld skærm. Tror ikke den ville køre ordenligt hos mange, hvis den skulle være højere opløsning

3) Det må vi se om vi kan gøre noget ved. Det er nok også fordi at billederne er så store som de er, så man virkelig kan se produkterne :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

starte ud med videoen forsiden er alt for meget og den fylder for meget og det går lang tid at komme ind på siden da jeg ikke har en hurtig internet forbindelsen .

siden den mangler rent generelt meta titler og meta beskrivelser på siden 

jeg vil anbefale et bedre facebook open graph til siden der er nemmere at dele like og styre det hele der vises 

kort i tager imod ville jeg lave i deres farver derved nemmere at se det.

jeg savner en kontakt side med en kontaktformular nemt at kontakte jer

om jer siden der forklare hvem i og jeres unikke passion visioner med denne hjemmeside og firma i har

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg kan rigtig godt lide siden. Jeg tænkte blot på en ting, da jeg kiggede på siden: kunne I ikke gøre folk mere opmærksomme på jeres Facebook? Som jeg ser det nu, er det kun nederst i højre hjørne, hvor folk kan se jeres Facebook og Instagram. Kunne man ikke gøre det en del af siden endnu mere, så endnu flere folk kunne bane vejen forbi jeres sociale medier og følge jer?

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være en fin idé at fremhæve Facebook siden lidt, men jeg ved af erfaring at meget få uden videre liker en Facebook side. Så med den mængde trafik som Supell.dk får i dag, tror jeg ikke det vil give ret mange likes på Facebook :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
starte ud med videoen forsiden er alt for meget

Du kan godt have ret i at videoen nok har for meget fokus oppe i toppen. Dog sætter man næsten altid videoer i toppen, så er ikke helt sikker på om det er noget vi vil ændre i.

Du har også helt ret i sidetitler om meta beskrivelser mangler næsten overalt - dog er det ikke en prioritet lige nu ;-)

Der er tydelige kontaktoplysninger i bunden af siden, men menupunktet til kontakt er gemt lidt væk oppe i højre hjørne!

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)