Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøjvirksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har planer om at starte webshop, hvor jeg sælger tøj, jeg selv har designet. 

Problemet er bare, at jeg ved slet ikke hvor jeg skal starte henne.

Er der en venlig person(eller to), der kunne komme med et par gode råd til at starte op?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

1. Skriv en forretningsplan

En forretningsplan giver dig en ide om, hvordan du sørger for, at din webshop bliver bedre end alle de andre! Foretag evt. også markeds- og SWOTanalyse. 

2. Tag kontakt til en leverandør, der kan "trykke" dit tøj

3. Tag kontakt til et firma, der laver webshops - eller lav en selv

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det præcis er en t-shirt shop du vil starte, men under alle omstændigheder er dette god læsning omkring noget der minder om det. Jeg havde selv god brug af at læse denne artikel på trods af at jeg ikke startet mit eget tøjmærke. Derudover er Shopify en rigtig fin løsning at starte sin workshop fra. De har også masser af godt indhold der handler om hvordan man starter en forretning og hvad der er vigtigt at tænke på. Det hedder Spotify university. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 18. Jun 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene! :)

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil klart sige at det vigtigste at få på plads tidligt i processen er hvordan du får dine produkter ud på markedet. Indenfor tøj og mode er det ekstremt svært da alle mærker altid bruger overfladiske og intetsigende udtryk til at beskrive deres vision. Og det er kun fordi man ikke kan andet, så hvordan vil du få dine produkter ud på markedet, og hvorfor skal eventuelle forhandlere vælge dig?

Du kan finde en rigtig god niche indenfor tøjbranchen og så forsøge at bruge dette som dit salgsargument.

Alternativt kan du forsøge at gøre markedsføringen på din webshop rigtig god ved at bruge services som moded.dk, reklamer og ikke mindst sørger for at få styr på dine aftersales.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)