Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når nye udfordringer kalder.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg har gennem en årrække haft ambitioner om at starte en webshop som jeg kan leve af. Flere gode ideer har været fremme og enkelte gange forsøgte jeg også i min fritid, men jeg har erfaret at jeg mangler en god partner til at spare med og som kan hjælpe der hvor mine egne evner ikke rækker.

Jeg er 34 år og arbejder til dagligt som kundeservice manager i en finansiel virksomhed, men nu er tiden altså kommet til noget nyt. Mine største kompetencer ligger nok i ide -> arbejdsomhed ->kundekontakt. Dog har jeg flere gange selv udviklet lavet hjemmesider i diverse open source webshop(prestashop, joomla, woocommerce etc.) som jeg også har meget glæde af at arbejde med, trods jeg ikke er professionel.

Hvad søger jeg så?

Først og fremmest om der er andre der kunne være interesseret i et partnerskab og selvom om det ikke er et krav, vil det for mig være en rigtig god indgangsvinkel hvis du kendte til opbygning af hjemmesider m.v. på et mere "custom made" niveau end jeg selv.

Jeg har selv lidt kapital hvis den rigtig løsning skulle dukke op.

Håber at få en god debat og ikke mindst noget feedback :-)

Hilsen Michael 

   

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Hvor i landet befinder du dig?

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Jeg på sjælland, nærmere betegnet Ballerup. 

Hilsner fra Michael

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg kunne godt være interesseret i et partnerskab. Har du nogle ideer til produkter du vil sælge?

Jeg har selv en bred erfaring med opbygning af websites og shops. Ved efterhånden også en del om SEO og AdWords. Driver for tiden en niche shop som sælger pashmina sjaler og tørklæder som et fritidsprojekt. Primært for at se om det at drive webshop var noget for mig, men kunne være fedt at bygge noget op som man kunne leve af.

Jeg er 38 og bor i København.

/Nicolai

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - sender dig en PM.

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,
Ser ikke ud til man kan skrive private beskeder mere.

Kan jeg få dig til at sende en mail med dine kontaktinformationer på info@nixons.dk?

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)