Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min forretnings partner og jeg sælger forbruger elektronik og vil derfor høre jer hvad i har fået mest ud af at smide penge efter angående markedsføring.

 

  1. Google adwords
  2. Youtube reklamer
  3. Facebook opslag (hvor man sponsorer dem)
  4. Pricerunner
  5. Andre dealsites.

 

Selvom i ikke sælger elektronik må i selvfølgelig stadig godt komme med jeres input.

 

Tak på forhånd og forsat rigtig goddag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

3. har absolut hjulpet mig mest til at finde kunder og brugere. :-)

Der er også andre ting, der har givet en effekt, når jeg har skulle fokusere på markedsføring. Bl.a. noget med samarbejdsaftaler med andre forretninger, hvor en aftale gavner begge virksomheder; det kunne være omtale i nyhedsbrev, lave konkurrencer eller vedhæfte rabatkoder ved ordre. 

Held og lykke med markedsføringen! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn 

Er det e-handel (webshop) som i beskæftiger jer med? 

I så fald vil jeg anbefale jer at bruge Google AdWords mange muligheder, især Google Shopping og remarketing. Med Google Shopping kan I få jeres produkter vist direkte i Googles display med pris og billede. Trafik herigennem må anses som værende den mest relevante der kan opnås da brugeren har tilkendegivet vedkommende leder efter det specifikke produkt, samt forholdt sig til jeres pris. 

Med Google AdWords bestemmer I selv omfanget af jeres annoncer målt på kroner. I kan sætte et spiseligt dagsbudget, og skrue op når I kan mærke effekten af annonceringen. 

Pricerunner kan også være en god idé, da den rammer samme slags trafik som mit ovenstående eksempel. De andre muligheder med Youtube, Facebook og diverse dealsites rummer bestemt også muligheder. Alt afhængigt af jeres budget, samt ambitioner vil jeg dog råde jer til at være specifikke i jeres medievalg til en start. 

Youtube kan i øvrigt bruges i kombination med Google AdWords. Ganske effektivt, hvis det bruges rigtigt. 

Jeg yder online markedsføring til en lang række af vores kunder med e-handel. Kontakt mig meget gerne for sparring og en uforpligtende dialog omkring jeres mange muligheder. Kan kontaktes direkte pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Hav en rigtig god søndag :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Ja det er en e-handel (webshop) Frontshop.dk

Vi har haft brugt google adwords i en kort periode, men havde desværre sat det lidt forkert op men det for vi lige fixet i en fart!

God idé med Google Shopping, den vil vi tage til overvejelse. 

Jeg smider nok en email efter dig på et tidspunkt.

Tusind tak for dine input, vi vender og drejer dem lige ;)

God vind Simon!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Fra  Frontshop IVS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tusind tak for dit input!

Vi har haft snakket om det med samarbejdsaftaler med andre virksomheder, blandt andet det med nyhedsbrev.

Rigtig god idé med rabatkoder og konkurrencer, vi går i gang med at finde en virksomhed ;).

God vind kasper!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen Bjørn,

Det er naturligt, at det afhænger af jeres målgruppe. Hvis jeres målgruppe er ældre kvinder over 80, så er Facebook og Snapchat måske ikke den rigtige vej at gå - jeg tror, du forstår pointen. :-)

Tak for det - og god vind til dig også.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg satser på google organiske resultat mest lave gode tekster  og billeder siden med mere .

jeg får også lidt udad facebook

jeg smider ikke penge efter det jeg er kun 1 person og har udgifter transport ,show tøj og pole stang med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn Schachner Nielsen:

Jeg smider nok en email efter dig på et tidspunkt.

God vind Simon!

Du skal være meget velkommen :-) 

Lige over! 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail :)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn 

Jeg kan godt forstå, at I er i tvivl om, hvilke medier der ville være de bedste for jer! Dels er jeres branche populær og har mange udbyder (Måske, kender jo jeres specifikke produkter). Dernæst er det en eftertragtet branche på de online medier, da der er mange der køber elektronik online. 

Hvad der virker for en virksomhed, er måske ikke det rette for anden virksomhed, da målgruppen kan være forskellige. Jeg vil foreslå, at I laver en strategi, hvor I definerer målsætninger, målgruppen og hvilke medier denne vil tilbøjelig til at bruge. Dernæst kan I begynde at lave nogle tiltag på de medier, som I finder frem til er de mest oplagte. Lav en prioriteringsliste og så tag medierne step by step og analyser på resultaterne, så kan I hurtigt for et indblik i hvad der virker for jer.

Det er vigtigt at målgruppen er mere defineret end blot 18-50+, mænd og kvinder, vil gerne have elektronik. Prøv at lave forskellige eksempler på typer af kunder i stedet. Research lidt på forbrugervaner. 

Mit bedste bud ville være Google Shopping, en masse SEO, Youtube og Facebook - Dog uden at kende jeres målgruppe. 

Jeg har en kunde, der har et deal-site, hvis I ønsker at prøve dette af kan jeg sætte en kontakt op :) 

Ellers tilbyder jeg sparring pr. E-mail og telefon til fornuftige priser, som kan hjælpe jer videre med jeres strategi. Send mig en mail på anita@farosmarketing.dk, så skal jeg hjælpe jer videre. Første "konsultation" er gratis :) 

Held og lykke med jeres virksomhed! 

De bedste hilsner 

Anita 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)