Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark Quick brev - moms ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg kender godt moms reglerne, men det er fortvivlende så hurtigt postvæsenet bare skruer ned for servicen og op for prisen, og det virker da helt ærligt hul i hovedet at mine kunder skal betale moms for noget både de og jeg kan købe uden moms.

Det er måske kun små beløb, men det løber op, Paypal gebyre, vekselkurser, gebyre til handelsplatform, bankgebyre, revisor, porto, portomoms, hostmaster osv og når pengene så skal bruges kommer først skat og så lige moms en gang til.

Det et gør det svært at få en fornuftig forretning til at køre rundt, men måske skulle man bare opfinde et nyt gebyrBig Smile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes Troelsen:
Jo jeg kender godt moms reglerne, men det er fortvivlende så hurtigt postvæsenet bare skruer ned for servicen og op for prisen, og det virker da helt ærligt hul i hovedet at mine kunder skal betale moms for noget både de og jeg kan købe uden moms.
synes ikke det tyder på du har forstået det. Hvis du køber noget uden moms .- uanset hvad - så skal du lægge moms på salget - Det er IKKE dig der betale moms - det er kunden -. og det er helt fælles for dig og dine ´konkurrenter

Mon ikke du skal fokusere mere på dine tilbud end på evt moms og du er jo ikke forpligtet til at bruge postDK - du kan jo vælge frit  - der er fri konkurrence - og for dig - fri ret til at græde ud - men bare ikke en rigtig god grund her

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)