Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt video - feedback

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg har fået lavet en produkt video for at understrege kvaliteten af min vare. Det er nemlig sådan, at alternativerne til mærkebrandet indenfor barbering normalt slet ikke kan hamle op med den kvalitet der findes hos mærkebrandet. Det gør sig dog ikke gældende ved min skraber og tilhørende blade, som endelig er et alternativ der kan hamle op imod mærkebrandet - derfor valgte jeg at få lavet en produkt video :-)

Kunne godt tænke mig noget feedback på den, og om den egentligt er med til at opbygge yderligere trust og kvalitet i øjet for forbrugerne?

Se videoen i bunden: https://www.barberklingen.dk/bestil/

Dbh

Michael

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeg synes at idéen med din video er rigtig god. Da jeg selv er målgruppen, så kan jeg tale ud fra det perspektiv. Det er rigtig fedt at se bladende og materialerne på tæt hold, det giver en følelse af kvalitet - som du helt sikkert også selv stræber efter.

Hvis du skulle have sat prikken over iét, så skulle man se dem i auktion - ligsom du store firmaer gør på TV :-)  

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Først og fremmest tak for dit svar og feedbacken :-)

Alletiders! Så har videoen den ønskede effekt :-) Er absolut helt enig, ift. at se den barbere live! Det er skrevet ned og noteret på tegnebrættet til videospot 2.0 - tak for fiffet :-))

Dbh

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Det er godt nok fint ud. Jeg mener absolut, at den opbygger mere troværdighed hos brugeren - det udstråler samtidig kvalitet, når videoen er gennearbejdet og klippet pænt sammen. 

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tusind tak for svaret og rosen :-)

Kunne jeg med fordel smide den på forsiden, eller ville det blive for tungt?

Dbh

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Michael.

Fedt at du anvender video til din markedsføring, det er nemlig det helt rigtige at gøre,
også grundet SEO værdien, såfremt som som du har gjort, med at embedde koden på din hjemmeside.
Yes

Lige en lille ting, det er hastigheden på din video, den bør efter min mening afspilles langsommere,
derudover mangler den en CTA funktion, eller som minimum en opfordring til handling.
(købshandling, Facebookside, eller tilmelding til et nyhedsbrev, SMS tilbud, osv.)

Håber du kan bruge mit svar til noget konstruktivt, og har du spørgsmål skal du være velkommen til
at give et kald på.

31 16 39 30

Mvh. Per 

Michael Hansen:

Hey Aminoer.

Jeg har fået lavet en produkt video for at understrege kvaliteten af min vare. Det er nemlig sådan, at alternativerne til mærkebrandet indenfor barbering normalt slet ikke kan hamle op med den kvalitet der findes hos mærkebrandet. Det gør sig dog ikke gældende ved min skraber og tilhørende blade, som endelig er et alternativ der kan hamle op imod mærkebrandet - derfor valgte jeg at få lavet en produkt video :-)

Kunne godt tænke mig noget feedback på den, og om den egentligt er med til at opbygge yderligere trust og kvalitet i øjet for forbrugerne?

Se videoen i bunden: https://www.barberklingen.dk/bestil/

Dbh

Michael

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 35
Fra  Audit Applications Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at videoen ser rigtig godt ud og kan godt lige dens look and feel, men selve teksten (tysk kvalitet/svensk stål) synes jeg er lidt manglende. Du kunne måske skrive noget mere eller lave en voiceover.

REVISORER: undgå besvigelser og spare penge med en online bekræftelse og saldomeddelelse system! www.auditapplications.com/da

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Travis.

Tak for svaret og feedback :-) Det er noteret!Dbh

Michael

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Tak for rosen og feedbacken :-)) Skriver det bag øret ift. CTA til næste video :-))

Dbh

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes god video husk mere tekst på vimeo.com så den også kommer op ad i google og mere trafik til din side en masser god tekst omkring barber klinger den gode video den  fortjener en masse trafik Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)