Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshops placering på Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg prøver at danne mig et overblik over min webshops placering på google under diverse søgeord. Jeg har hentet et program, der hedder "Cute Rank", brugt "Startpage.com" og Inkognito-tilstand. De giver mig helt forskellige resultater på eksempelvis "Billige malerier".

Findes der er et godt og brugbart program til at tracke ens placering på flere forskellige søgeord?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brug impersonal.me og skriv søgeordet, det er en 100% visning uden fejl. Husk at vælge dansk sprog

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ranktracker viser normalt korrekt, men check altid efter med impersonal.me, hvis du vil være 100% sikker.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er koblet op på Google Search Console og Google Analytics, kan du se dine rankings meget præcist der!

Ellers så kan det være lidt svært at få et helt præcis placeringer. Som Simon siger, kan AccuRanker bestemt anbefales, da de er hurtige og præcise til at holde styr på placeringerne.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Brug impersonal.me og skriv søgeordet, det er en 100% visning uden fejl. Husk at vælge dansk sprog

Ja, men kun for den søgning du laver lige nu. En anden der søger på samme tid et andet sted (også indenfor sammeland) kan få lidt andre resultater. 

Uanset hvilken metode du vælger er ingen ranking analyser 100% korrekte. Derfor anbefaler jeg også, at du agrigerer dine ranking data over tid - som vi automatisk gør med SEO Monitor (der iøvrigt er helt gratis at bruge) og ikke går i panik over en enkelt måling der stikker lidt ud. 

Google Search Console lider af samme udfordringer. De rankings du får vist her er ikke altid de samme som du, eller andre ser.

At måle rankings har altid været en udfordring, men den er blevet langt større i de senere år i takt med at både Google og andre søgemaskiner forsøger at tilpasse resultaterne den enkelte søgebruger. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)