Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk webhost m. multiple domæner og DB

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

Jeg har siddet og kigget efter en webhost med servere i DK. Er i tvivl hvilken jeg skal vælge. Jeg har pt. en i usa, som giver mig ubegrænsede domæner, DB, trafik og diskplads. Nu har jeg ikke brug for ubegrænset, slet ikke, men med domæner og DB min. 10, og diskplads lidt udover sådan 5Gb som jeg ser nogen tilbyder. 

Jeg var ved at vælge aze hosting men dem dropper jeg vist: 1. Jeg havde udfyldt alt data og skulle til at betale da deres side brokker sig over mit valgte password (11 bogstaver heraf 1 stort og 2 tal) ikke er sikkert nok. Jeg skrev så til deres support, for jeg ønsker det password, da jeg ellers kan have 100 rundt omkring som jeg ikke kan huske, og deres support har ikke svaret selvom jeg skrev cirka 2 eftermiddag. 

Meebox er jeg lidt i tvivl om. Med dem har jeg også oplevet at jeg før køb, for 2-3 måneder siden, skrev til deres support uden nogensinde at få svar. 

Så søger en anbefaling. 

Årsagen til jeg søger en dansk host er at svartiden til min i usa vist ikke er optimal. 

Udover nævnte ønsker jeg en host der er nem at opgradere senere. Og at tilkøbe domæner selvklart via deres side. 

De sider der skal ligge på den kræver ingenting, er standard WP og lignende og ikke nogen med vilde besøgstal, standard frøken jensens tandklinik besøgstal. 

På forhånd tak. 

Stig

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg benytter Gigahost til mine sites. De tilbyder ubegrænset antal domæner og databaser for 29 kr om måneden. Jeg har vist 35 GB plads. Deres support plejer også at svare indenfor rimelig tid.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig

Du er velkommen til at kontakte os, så finder vi en billig og fornuftig løsning til dig. 

Vi kan kontaktes på info@netglobe.dk så kan vi hjælpe dig med at få styr på det. Vi hjælper dig naturligvis med at flytte domæner og dine wordpress sider, som en ekstra service. Såfremt du er utilfreds med vores service eller hastighed, kan vi naturligvis lave en tilbagebetaling til dig som jeg ikke tror ville blive tilfældet :-). 

God weekend! 

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Netglobe:

Hej Stig

Du er velkommen til at kontakte os, så finder vi en billig og fornuftig løsning til dig. 

Vi kan kontaktes på info@netglobe.dk så kan vi hjælpe dig med at få styr på det. Vi hjælper dig naturligvis med at flytte domæner og dine wordpress sider, som en ekstra service. Såfremt du er utilfreds med vores service eller hastighed, kan vi naturligvis lave en tilbagebetaling til dig som jeg ikke tror ville blive tilfældet :-). 

God weekend! 

Så vidt jeg ved spurgte han efter en udbyder med servere i Danmark Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger proudwing.com og er vældig tilfreds. Dansk hosting hvor jeg har hosting i to lokaliteter i København..

Vælg en virtuel server med cpanel, directadmin og lignende..ellers blot vps og ssh ..det er også tilstrækkeligt :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro.dk er rigtig fint og billigt. Kun anbefalinger herfra.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Unoeuro.dk er rigtig fint og billigt. Kun anbefalinger herfra.

Dem har jeg checket, hvad jeg ikke fatter er - deres billigste koster hvad 10dkr per måned, og så springer den til ca 100dkr. Som nævnt synes jeg 5Gb eller 10Gb er lige i underkanten. 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke kravet om dansk placeret server. En tysk server, hollandsk eller tilsvarende giver ikke markant lavere svartider. Hold mulighederne åbne.

Jeg anvender selv lidt forskelligt: Azehosting, Meebox og Unoeuro for at nævne et par stykker. Jeg har et script, der sammenligner ydelsen på webhotellerne hvert 15. minut:

Udbyder                  Performance (lavest er bedst)                 Gns. load på platform (lavest er bedst)
Azehosting SSD                     3.05                                                    0.34
Meebox Premium Pro               4.23                                                    1.80
Unoeuro Guld                         6.26                                                    0.71

Ovenstående er ikke en fuld videnskabelig test. Den er kort sagt overfladisk, men giver alligevel et fingerpeg.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej stiginshanghai,

Jeg kan ikke se nogen henvendelser fra dig i vores system. Hvor har du skrevet til? Skriv evt. direkte til mig på ace@meebox.net, så kan jeg hjælpe dig videre derfra.

webfreelanceren - dit performance script kender jeg af gode grunde ikke, men det kan selvfølgelig give en indikation, hvis samme script afvikles forskellige steder og man måler resultatet. Det afhænger dog også meget af hvad der måles, hvordan og under hvilke omstændigheder. At sammenligne load på serverne og sige "lavest er bedst" kan du ikke bruge til noget. For at kunne sige noget intelligent om load, kræver det indsigt i en helt masse detaljer om det enkelte miljø. 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Såfremt det *skal* være en dansk server, så vil jeg klart anbefale Proudwing eller Unoeuro - men som du har oplyst er Unoeuro ikke noget for dig.

Unoeuro er nok den bedste lavpris udbyder du finder i Danmark, også fordi de faktisk har super kompetente folk der sidder med deres infrastruktur, og mængden af ressourcer (CPU, RAM), som de giver for prisen er egentligt ret god.

Andet alternativ er Proudwing - folk som jeg ved er kompetente indenfor deres fag også, prisen er lidt højere - især hvis du f.eks, skal bruge 10 domæner :-)

Der er også Mikjaer Hosting som jeg ved en række mennesker er ret glade for.

Når det er sagt, som webfreelanceren også kommer ind på, er tysk/hollandsk/tilsvarende server ikke så galt igen, responsetiden til Danmark er faktisk relativt god, i det meste af Europa - så lav, at du endda ved valg af den rigtige udbyder, stadig kan få en side langt hurtigere end mange danske udbydere, selvom din responsetid mellem dig og serveren er lidt højere (Kan faktisk også være mindre - kommer an på mange ting.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)