Forskelligeheder i konverteringsraten skyldes tit variation i trafikilderne. Hvis I eksempelvis køre en bred kampagne på FB vil trafikken være mindre relevant, end en målrettet. Håber du forstår mit eksempel :-)
jeg synes mangler noget sammenhænge i designet især forsiden der er store mellemrum der
lidt intro tekst forsiden og 3-5 linjer tekst sammenhænge siden intro tekst klar fordel og huske h1 overskriftter engang og underoverskifter h2 og teksten h3 h4 og næsten alle billeder mangler al tekst og titler det burde med få linjer tekst og udnytte billederne få siden op på det optimale antal ord forsiden på 500 ord dette vil også medføre mere trafik siden.
forsiden mangler god titlen og meta beskrivelsen dette mangle medføre en del tabt trafik organiske resultat som er gratis
jeg savnes lidt interne links siden i stedet for xlm mape kunne du lave en manuel site mape siden , dog kunne også overveje et andet cmswordpress og andre systemer ping nye sider derved kommer der lidt lettere udenfra komme interne links derved ser jeg mere problemet i cms systemet
lettere indeks kategorier organiske trafik lav øverst en god tekst om dette produkt kategorien