Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke finde mine salgsbilag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg har en udfordring her i sidste par dage inden årsregnskabet skal indregistreres. Jeg har sendt alle mine Z boner til revisoren, men de er blevet væk i posten. Jeg håber stadig på de når frem inden, men hvad hvis de ikke gør? Jeg har mine salgstal i en excel ark, men det er z bonerne der er væk. Min kasseapparat fra 2015 er solgt videre....

Hvad gør man normalt i det tilfælde?

På forhånd tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Minsaandwich:
Jeg har sendt alle mine Z boner til revisoren, men de er blevet væk i posten. Jeg håber stadig på de når frem inden, men hvad hvis de ikke gør?
taler med sin revisor. Det er ikke godt at mangle alle boner - skat kan jo ikke kontrollere noget som helst ud fra excel - men da du har sendt til revisor, så hør hvad han vil foreslå. Du kan ikke på nogen måde være sikker på, at skat bare godkender din excel

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kyniske svar vil være at lave regnskab/selvangivelse ud fra det materiale, som er til rådighed - og så krydse fingre for at du ikke bliver udtaget til kontrol. Chancen for dette er ikke stor.

Mindre kynisk lav regnskab/selvangivelse på det grundlag som du har. Forsøg at genfremskaffe mest muligt regnskabsmateriale.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)