Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - Barberklingen - Nyt layout

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg elsker sparring, konstruktiv kritik og holdninger! Sidst tog jeg en masse initativer og tiltag til mig fra jer - og det virkede bare! Nu har jeg fået barberet mit content på mit side, og lavet et HELT NYT layout som er mere gennemsigtigt og lettere (i min optik). 

Jeg ville blive SÅ glad hvis, i tog 5 minutter af til lige at nærstudere content, pris, koncept & layout og kom med noget ris/ros <3

Site: https://www.barberklingen.dk

Rigtig dejlig aften :-)

Dbh

Michael 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

siden okay Smile

seo der mangler noget tekst på siden , den er meget tekst tom generelt , der står meget lidt om dit produkt det er kun et men hvis ønsker besøgene siden organiske uden betale  AdWords lav lidt mere indhold for siden en blog omkring dit produkt 

Lave mindste 10 blog indlæg på mindste 500 ord der er 1 h1 og en Uderoverskrift h2 og teksten h3 og h4

de fleste billeder har al tekst op siden du har glemt titler på de fleste billeder

seo social medier der mangle facebook graph del like og der mangler også google plus på siden og siden er jo Wordpress så er enkelt få et godt social medie plug in på siden , jeg ved dog ikke hvilken som er Kompatibel med din version af WordPress 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Tak for feedbacken :-) Det er helt klart noget jeg vil arbejde med!

Dbh

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)