Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste gratis rank-tracker?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Som titlen indikerer, hvilket værktøj er i øjeblikket bedst til at søge hvor du ligger på google?

Jeg kender godt Linkassistens Rank Tracker, men jeg får af en eller anden grund hele tiden fejl.

Så hvad vil du anbefale i stedet for?

Vh Mark

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste forslag er, at teste de forskellige muligheder af gratis, De har alle en prøveperiode hvor du kan bruge forskellige funktioner af..

Uanset hvad så kommer du nok ikke ud over, at skulle betale på et tidspunkt service. For kvalitet koster penge:)

Prøv moz.com


René

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Rank Tracker fra Linkassistant/powersuite. De har en god support der som ofte svarer inden for 24 timer. Har du skrevet til dem ?

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger waimea.dk. Du kan tracke op til 20 søgeord gratis, og sammenligne med konkurrenter. Det er ganske glimrende.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Det koster! :) Det kommer du ikke udenom... Men er du vimmer hvor er Market Samurai godt, når først du har lært at bruge det :)

- FlyETA.com

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres gode svar og forslag.

Jeg vil kigge på det :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte så åbner jeg bare et "privat vindue" i browseren og søger efter de ord jeg vil tjekke placeringer på. Dette giver naturligvis ikke statistik over udviklingen, og er heller ikke skalérbart. Men kan bruges hvis man bare har nogle få ord man vil holde øje med.

Hvis du har små 30 dollars i måneden, kan det danske AccuRanker stærkt anbefales. Det er billigt, præcist og lynhurtigt til at opdatere dine rankings. Det er naturligvis ikke gratis udover den 14 dages gratis prøveperiode. Af gratis værktøjer kender ikke lige nogen jeg vil anbefale :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Riis:

Ofte så åbner jeg bare et "privat vindue" i browseren og søger efter de ord jeg vil tjekke placeringer på. Dette giver naturligvis ikke statistik over udviklingen, og er heller ikke skalérbart. Men kan bruges hvis man bare har nogle få ord man vil holde øje med.

Yes, den helt lavpraktiske løsning er også en mulighed (ihvertfald for mig, da jeg ikke har så mange ord jeg gerne vil findes på), men omvendt er det lidt træls at skulle bladre 8 sider igennem for at finde ud af at man ligger nummer 88, og så gøre det samme dagen/ugen/måneden efter, for så at lede videre et helt andet sted..

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt - det er virker klart bedst hvis man holder sig i top 20.

Men jeg er kommet i tanke om svaret nu, og hold op hvor er det dumt at jeg ikke har tænkt over det tidligere... Google Search Console sammenkoblet med Google Analytics!

Her kan du ved at sortere korrekt, bruge det som en rank tracker for forskellige søgeord - se vedhæftet screenshot med min virksomhed Riis Media som eksempel - håber det hjælper! :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)