Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Digitalservicebog Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er på jagt efter et CRM hvorfra vi kan holde styr på kunder, aftaler, opfølgninger.

Vi bruger i dag flg. programmer:

Dinero til regnskab.

Mailchimp til mails/kampagner.

Men ville gerne kunne samle nogen af disse i et CRM

Alle input/erfaringer - modtages meget gerne...

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil helt sikkert få en masse forslag vedrørende CRM systemer. Men husk CRM må ikke udvikle sig til et IT projekt, for så går det ofte galt.

jeg har flere gange medvirket til implementering af CRM, og du kan ikke bruge disse forslag til CRM system til noget, før du har veldefinerede salgs og marketingprocesser, og herefter kan du udvikle en kravspecifikation.

Det er vigtigt at du inddrager alle medarbejdergrupper som vil/skal bruge systemet for at komme hele vejen rundt.

Held og lykke med dit valg.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

Bedrifter som planlegger å implementere CRM bør være klar over hvilke utfordringer de vil møte. Implementering av CRM krever både tid og ressurser under planlegging, under selve implementeringen og ikke minst ved bruk av systemet. Aksept og støtte på både ledelsesnivå og brukernivå er svært viktig. Uten det vil et prosjekt ha små sjanser for å lykkes. 

Valg at det riktige CRM-systemet krever en nøye vurdering av hva man ønsker å oppnå, hvilke krav man har og hvilke forventninger man har. Et CRM-system bør være enkelt å implementere, enkelt å integrere i det eksisterende landskapet, enkelt å bruke uten tidkrevende opplæring og det bør være i stand til å vokse med bedriften. Dersom dette gjøres på riktig måte vil et CRM-system kunne vise seg å være en smart investering.

Når det er sagt; ta gjerne en titt på www.eway-crm.no. Her dekkes en god del av dine behov.

Hilsen

Stein Eksveen

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til erjegher for anbefalingen :-)

jeg vil dog lige tilføje at myphoner ikke er et egentligt CRM men et enkelt system til at holde styr på dit kanvas salg. Nogle af mine kunder bruger det som CRM, og det kan vel nok bruges i et vist omfang, men på et tidspunkt får du nok brug for noget mere - men så er det godt at myphoner integrerer med over 500 andre systemer, inkl de fleste moderne CRM systemer (og også mailchimp).

Det er rigtigt at det kan være en stor mundfuld at kaste sig ud i at implementerer et CRM system, for du skal jeg have styr på dine processer og procedurer, og dine medarbejdere skal følge dem - og samtidig skal dit CRM system passe til din forretning og dine processer.

Det er ofte svært at få alle disse ting til at passe, og så bliver det en langvaring, svær og dyr process, hvor mange parter skal "rette ind" efter noget de måske ikke helt føler er optimalt for dem.

Derfor tror jeg faktisk ikke så meget på store, forkromede systemer som "kan alt" - jeg tror man får meget mere ud at at bruge de "små", tilpassede systemer, som f.eks unbounce, mailchimp, harvest, basecamp, pipedrive eller highrise og myphoner. Ulempen er selvfølgelig at det hele ikke hænger sammen, men det gør det faktisk efterhånden - man kan nemlig sætte små integrationer om som automatisk overfører de relevante data til de relevante systemer på det rigtige tidspunkt, og så begynder det at ligne noget. Og den ultimative fordel: det er muligt at skifte et enkelt værktøj ud, hvis man finder noget bedre, uden at hele værdikæden skal laves helt om. Man er ikke bundet til eet kæmpe stort, tungt og dyrt system.

Just my five cents.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt mange tale rigtig godt om noget der hedder Podio.

Det kan du jo prøve at tjekke ud :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)