Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min første webshop & mit første egenudviklet software :o)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér Smile

Jeg har udviklet en plugin til Outlook, som gør at man kan printe sin egen skræddersyet kalender direkte fra Outlook.

Man har bl.a. mulighed for følgende:

     - Års kalender med firmanavn. 

     - Vælge tidsramme  og kategorier du vil udskrive. 

     - Printe alt fra 1 mdr op til 12 mdr.

Softwaren er ude i version 1.

Webshoppen er under udvikling og pt. er jeg igang med at lave blog indlæg, samt prøve at få opdateret lidt SEO på den.

Jeg ville sætte stor pris på hvis i gider bruge et par minuter på at give lidt feedback på Webshoppen og softwaren.

I kan se Webshoppen på: https://www.outlookcalendarprint.com/

På forhånd tak 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er vild med front-end arbejdet - det hele ser super godt ud!

En ting, der dog - efter min mening - kunne forbedres er blogs; måden de er sat op på virker unaturligt for mig ihvertfald. Kunne man ikke kategorisere dem lodret og få muligheden for at læse et udsnit? Det - tror jeg - kunne logge flere ind for at læse dem. :-)

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Jeg er vild med front-end arbejdet - det hele ser super godt ud!

En ting, der dog - efter min mening - kunne forbedres er blogs; måden de er sat op på virker unaturligt for mig ihvertfald. Kunne man ikke kategorisere dem lodret og få muligheden for at læse et udsnit? Det - tror jeg - kunne logge flere ind for at læse dem. :-)

Hej Kasper

Tak for feedback. Yes

Kan ikke lige se det for mig med blog lodret der er kategoriseret lodret i mit design, har du evt. en reference side hvor de er sat op lodret?

//Henrik

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Rigtig flot side. Et par ting jeg lige hurtigt faldt over. Når man klikker på billeder, er de billeder, der kommer frem lettere grynede. Er det meningen? Her er det også ret tydeligt: https://www.outlookcalendarprint.com/wp-content/uploads/2016/01/LanguageMulti.gif

Mit kendskab til Outlook er ret begrænset, men måske var det en ide med billeder af selve implementeringen af kalenderen...?

Hej Deltro

Tak for feedback Yes

Det er ikke meningen at billederne skal være grynet, skal bare lige øve mig lidt mere i Photoshop

Lige det billede du referer til er fra nettet og i dårligt kvalitet.

Det første billede hvis man trykker på billeder, skulle gerne vise hvad programmet kan:

https://www.outlookcalendarprint.com/wp-content/uploads/2016/01/DemoPicture1.gif

Men kan godt følge dig i at der skal være en bedre præsentation af produktet. Er dog lidt i tvivl angående hvordan jeg kan præsenter produktet bedre på forsiden.

//Henrik

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,


Det første jeg tænkte da jeg så dit indlæg var: Hmm, det lyder som en totalt unødvendig ting..! :)

- Men nu hvor jeg har set din hjemmeside: Et du gal hvor er det godt gået egentlig! :)

Jeg er ikke helt afklaret med hvordan du bedst/nemmest/hurtigst/billigst muligt kan tiltrække en masse besøgende! :) Men ja, det ser ret gennemført ud...


Vh,
Meal4U.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Meal4U:

Hej Henrik,


Det første jeg tænkte da jeg så dit indlæg var: Hmm, det lyder som en totalt unødvendig ting..! :)

- Men nu hvor jeg har set din hjemmeside: Et du gal hvor er det godt gået egentlig! :)

Jeg er ikke helt afklaret med hvordan du bedst/nemmest/hurtigst/billigst muligt kan tiltrække en masse besøgende! :) Men ja, det ser ret gennemført ud...


Vh,
Meal4U.dk

Hej Meal4U

Tusind tak for de fine ord Yes Big Smile

Pt. er min største udfordring også at skaffe kunder/besøgende, men webshop og produkt er mere eller mindre på plads, så det er da en start.

Nu satser jeg på at få lavet lidt blog indlæg og SEO, så tager jeg den derfra.

//Henrik

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve produktet vil jeg ikke kommentere på, jeg er vist ikke i målgruppen. Men jeg har et par kommentarer til websitet. 

Jeg ved ikke om det bare er mig, men det irriterer mig altid når nogen skriver 25.00$. Den korrekte måde at skrive det på er $25.00, og når jeg som "amerikaner" ser den forkerte skrivemåde anvendt, begynder scam-lampen altså at lyse. Jeg er 100% sikker på at $25 konverterer bedre end 25$.

Teksten er noget blandet i sprog på supportsiden, kategorierne er skrevet på dansk, mens teksterne er skrevet på engelsk.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)