Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmetoder for køb af varer fra udlandet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilke muligheder er der ved betaling af varekøb når det er i udlandet? Nærmere bestemt fra England.

Er der nogle betalingsmuligheder der bør undgåes eller er det bare om hvilken metode som jeg bedst ønsker at bruge?

Alle input er velkomne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke muligheder? Det afhænger af leverandøren - spørg dem.

Der er som sådan ikke betalingsmuligheder du bør undgå mere end andre, vælg det som er nemmest/billigst for dig.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Normalt vil men til England bruge bankoverførsel. Hos nogen engelske firmaer er det muligt at betale i Euro, hvilket gør omkostningerne ved en overførsel billigere.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar.

De ønsker det overført i Britiske Pund og ellers spurgte de mig hvordan jeg ønskede at betale, så det var mere bare om der var så mange valg, for jeg havde selv tænkt mig at benytte bankoverførsel.

Lige en ekstra ting, kan jeg godt overføre pengene fra min egen konto eller skal de overføres fra min firmakonto (enkeltmandsvirksomhed).

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ved bankoverførsel skal man jo stole på modtager - ellers kan pengene jo være tabt. Det er der der kan være lidt forskel mellem bankoverførsel eller f.eks betaling med kreditkort eller paypal. Det er dog ikke sikkert modtager tager andet end overførsel, men når han nu spørger, så kunne det tyde på der var valgmulighed. Er der det så skal du ikke vælge bankoverførsel med mindre du har helt tillid til modtager

Du kan overføre fra den konto du vil, men det roder i regnskabet, hvis du ikke så laver en mellemregning i status - indskudt privat fra personlig konto. Det kan du også gøre ved at overføre fra personlig til erhvervskonto - som kredit mellemregning indskud privat - debet erhvervskonto

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har enkelte engelske leverandører, og der betaler jeg med kreditkort. Det er billigere for mig, og leverandørene er glade for det.

MVH

Kisten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)