Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overfører Google Analytics data til nyt domæne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino bruger/læser

Vi er i fuld gang med at udvikle vores forretning, og i den anledning vil vi gerne vise vores kunder at vi har andre kompetencer end bare vores webshop, men efter som vores webshop har ligget 7-8 år på samme domæne og samlet en masse Google Analytics data, som vi gerne vil beholde.

Hvordan får vi vores data fra vores nuværende domæne over på et sub-domæne? (Se eventuelt vedhæftet billede)

Håber der en venlig sjæl som kan svarer på dette :)

/J

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J

I flytter jeres webshop til shop.domæne.dk, bibeholder samme Analytics Property samt View, men omdøber disse samt opdaterer URL til shop.domæne.dk

Herefter opretter I en ny Analytics Property med tilhørende View til domæne.dk

Jeg har skrevet en guide der går igennem alle nødvendige steps, når man flytter en Wordpress blog til et nyt domæne. Selvom guiden omhandler Wordpress, er mange af aspekterne generelle for flytning af et site fra et domæne til et andet.

Guiden finder du her: Change domain name Wordpress

Jeg forklarer lige præcis hvad du ønsker i følgende punkt: http://egeek.io/change-domain-name-wordpress-seo-friendly-way/#gaupdate

Med venlig hilsen / Paul Sørensen
Software developer

Tilmeldt 21. Jun 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paul, tusind tak for dit svar, jeg vil prøve at kigge på det og se om jeg kan få det til at gå op, meget fornemt!

/J

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme :) 
Ellers spørger du bare.

Med venlig hilsen / Paul Sørensen
Software developer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)