Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på mine facebook sider?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har et par facebook sider med rimelig meget trafik, samt mange likes.

Jeg ønsker at kunne tjene en skilling eller to på det, men mit problem er, at min FB-side indeholder udenlandske likes og jeg har ikke erfaring med udenlandske affiliate udbydere og hvordan man sætter reklamerne ind på sin FB-side - Er der nogen, som har erfaring udenlandske affiliate udbydere, hvor det er nogenlunde nemt, at gå til?

Håber på svar!

Mvh.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv http://maxbounty.com/, de har alle mulige slags kampagner lige fra leads til downloads, og de accepterer alle mulige lande. Så en kampagne er ikke (altid) kun begrænset til en land, men alle mulige. Selvom værdien falder og stiger med landende (et download fra Indien er typisk ikke en fløjtenes fis værd, mens USA, Canada og Australien giver mest).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jonas! Har du erfaring med udbetaling af penge fra dem?

Ved du om der findes en guide derinde til, hvordan man får reklamer på ens FB-side? Har du selv erfaring med lige netop det? :-)

Håber du har tid til at svare :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Hvis du finder en, som er skarp til udenlandsk affiliate, så kan du - med fordel - indgå et samarbejde med vedkommende eller evt. sælge siden. :-)

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Ud over de andre gode forslag, så kunne du også bygge et panel hos os på Opinodo.com.
- her tjener du penge, når dine brugere deltager i spørgeskemaundersøgelser (life time)
- dvs. du inviterer dine brugere af FB siden til at signe op til at tjene penge på at svare på spørgeskemaer (rigtige markedsundersøgelser)
-- du får både deres permission til at sende emails/nyhedsbreve til dem, samt du tjener penge på deres udfyldte spørgeskemaer.

Jeg tager gerne et kald med dig og uddyber.

Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam:

Tak for svar Jonas! Har du erfaring med udbetaling af penge fra dem?

Ved du om der findes en guide derinde til, hvordan man får reklamer på ens FB-side? Har du selv erfaring med lige netop det? :-)

Håber du har tid til at svare :-)

Ingen erfaring, desværre. Jeg tilmeldte mig for flere år tilbage og havde lige så meget held med affiliate dengang som lotto nu (og dengang også..) Intet tjent, intet udbetalt. Hvad reklamerne angår på Facebook, så knalder du bare dit affiliate link op sammen med noget tekst. Eventuelt bag en url forkorter, eller bedre endnu, eget domæne, hvis du har et.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)