Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webudvikler

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg står og skal have lavet en hjemmeside. Det er en platform hvor man skal kunne købe/sælge produkter, udstille sine produkter og få feedback samt er debatforum.

Søger derfor en webudvikler til at få lavet hjemmesiden. Projektet er helt nyt, så skal bruge hjælp til både design og udvikling.
Pengene er små, så derfor ville det være bedst hvis det kunne gøres billigt.
Søger bare en masse tilbud, så der er lidt at vælge imellem.
Det ville være en stor fordel hvis du er fra Københavns området, da jet mege gerne vil mødes og få dig sat helt ind i ideen:)

Mvh

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 7
Fra  WebMuffin Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ked af, men * BILLIGT ikke være. Penge er vigtigt, når designe en hjemmeside! Og du ønsker et stort projekt !!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Opret din opgave under Amino Freelancer, så få du meget bedre styr på de bud, der kommer, og du kan angive, hvad dit budget er.

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakobi:

Hejsa

Opret din opgave under Amino Freelancer, så få du meget bedre styr på de bud, der kommer, og du kan angive, hvad dit budget er.

Mvh Jakob

Amino freelancer er ikke meget værd - ofte er det blot folk som prøver at presse prisen ned hos den nuværende udvikler eller en udvikler de taler med. I stedet burde han skrive mere om projektet, måske er der nogen som bliver interesseret.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Stonen:
Søger bare en masse tilbud, så der er lidt at vælge imellem.

Hvis du opretter opgaven på http://www.amino.dk/freelancer/ vil du helt sikkert få en masse tilbud, men pas på med at vælge en for billig løsning, da du uden tvivl også vil få tilbud fra folk, som ikke har den faglige viden til at fuldføre jobbet.

Det er vigtigt at få afklaret hvad der skal laves, så du bør starte med at lægge kræfterne i at udarbejde en god kravspecifikation.

Uklarhed, misforståelser og forskellige forventninger = forsinkelser, splid og ekstra omkostninger.

Tag et kig på: https://www.modified.dk/guide-skriv-en-kravspecifikation/ , som er udarbejdet af en anden aminobruger.

Held og lykke med projektet.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Hvis en udvikler forsøger at presse prisen ned; er det så ikke blot bedre for dig? Hvis udsagnet er sandt, at de presser prisen ned, må det vel resultere i en billigere pris for dig. :-)

Held og lykke med at finde dig en super skarp udvikler.

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du søger professionel hjælp til udarbejdelse af en komplet webportal, så kunne det måske være en ide at lease det til at starte med, især hvis pengene er små som du selv skriver.

Du kan læse om vores leasing koncept her: http://www.amino.dk/forums/t/272838.aspx

Rigtig god aften!

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Jakob,

Hvis en udvikler forsøger at presse prisen ned; er det så ikke blot bedre for dig? Hvis udsagnet er sandt, at de presser prisen ned, må det vel resultere i en billigere pris for dig. :-)

Held og lykke med at finde dig en super skarp udvikler.

Hvilke indlæg refererer du til ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg prøvede ellers at svare på indlægget, men jeg må have fejlet.

Dette mener jeg: "v´Amino freelancer er ikke meget værd - ofte er det blot folk som prøver at presse prisen ned hos den nuværende udvikler eller en udvikler de taler med. I stedet burde han skrive mere om projektet, måske er der nogen som bliver interesseret.".

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det indlæg omhandler jo det modsatte. Hvis du var min betroede webudvikler, og du bruger nogle timer på at give et tilbud (f.eks 100000 kr) til mig på en ny opgave, og jeg bagefter udnytter amino freelancer til at opslå opgaven, og jeg får 15 tilbud i området 1000-10000, så kan jeg forsøge afpresse dig. Der er en meget ny tråd her på amino om samme emne: http://www.amino.dk/forums/t/272903.aspx

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)