Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job i Thailand - er det dig vi mangler?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke for at udlevere dig, derfor ændrede jeg i min oprindelige post. Men kan se du var hurtig til at citere mig ;-)

God dag til dig også.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

KræmmerHansen:
Det var ikke for at udlevere dig

Du kan jo overvejde at ændre din profil så vi kan se hvem du er...

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det overhovedet tilladt, at opslå (job)tilbud, når man ikke er Plus-medlem?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Nov 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Global Web Partners Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes jeres tilbud er et rigtig godt tilbud for unge der evt gerne vil ud og rejse dog...

Jeg bor selv i Thailand og kender til mange af deres regler. Pt i Thailand går de rigtig meget efter udlændinge der arbejder uden arbejdstilladelse så jeg vil sige ind til i har fået styr på den del syntes jeg ikke i burde opfordre folk til at tage et job hos jer fordi det kan ramme dem rigtig hårdt..

Der er flere veje uden om det her ! 

Jeg syntes i skal kontakte en advokat i thailand så i kan have folk hos jer på ordenlig vis. det er muligt feks. ved at de fungere som konsulenter så er det også muligt for dem at have buisness visa så de ikke skal ud af landet konstant. yderligere har de lavet om på reglerne hernede så for at have et visa mere end 30 dage skal du påvise du har et stort beløb tilrådighed på din konto.

1. Jeg vil ikke råde nogen til at arbejde i thailand uden arbejdes visum
(straf: 80.000,- samt fængsel og udvisning af Thailand for altid)
2. jeg syntes jeres tilbud som sådan er godt så syntes i skal få styr på så i kan gøre det lovligt !

og husk lige Thaier stikker altså folk for et godt ord når det handler om arbejdstilladelse

Tilmeldt 11. Mar 16
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op.. Der er sket lidt siden jeg var herinde sidst. Vi har fået en masse ansøgninger ind allerede, men vi har endnu ikke ansat en. Så der er stadigvæk tid til at indsende en ansøgning!

Som jeg nævnte tidligere i tråden, så er det er meget gråt område. Der står intet i den Thailandske lovgivning om at man ikke må arbejde herfra - så længe man ikke opererer i Thailand. Vi kunne lige så godt sidde i Holland som vi kunne sidde i Thailand. Hver eneste gang der har været en udmelding fra immigrationsmyndighederne, så har det været at man godt må arbejde freelance på et turistvisum. 

Jeg går ud fra at det 'smuthul' eksisterer fordi det er umuligt at regulere i praksis.

Mvh,

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)