Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsning af American Express

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i lang tid haft en indløsningsaftale med Nets/Teller for vore webshops og har benyttet Quickpay som formidler. Vi vil gerne skifte til ePay, men de tilbyder ikke American Express. I vores fysiske butik benytter mange turister netop American Express og jeg har derfor haft en efterhånden længere korrespondance med ePay angående dette, men de har endnu ikke formået at guide mig til hvad og hvor jeg skal opretholde et abonnement, så vi kan modtage American Express. De skriver at det er hos Teller (som angiveligt et et datterselskab af Nets), men hvordan pokker får jeg dette i stand?

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KlaMus

Den er nu god nok: Det er Teller, du skal have fat i.

Det er indløseren, der styrer, hvilke kort din forretning kan tage imod. Når du har en godkendt aftale til American Express, skal du blot informere ePays support om det, så burde det køre.

Mvh.
Heine

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med det.

Du er velkommen til at ringe til mig på 81 81 10 40 eller mail på gt@flexpage.dk.

DBH

Gry/Flex page ApS

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KlaMus:
Vi vil gerne skifte til ePay, men de tilbyder ikke American Express.

Du skal tænke på, at ePay er ligesom QuickPay i dette tilfælde. Dvs. du kan modtage American Express begge steder. Du skal blot have en indløsningsaftale med Teller. Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke har kunne guide dig til det, for ePay har da skrevet om det lige her. http://www.epay.dk/betalingsformer/american-express.asp

Her skriver de også om processen ved at ansøge hos Teller. Tag et kig på linket og skriv hvis det stadigvæk ikke giver mening.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)