Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til teknisk udvikler hos Just-Eat

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dette er måske lidt et "long shot" men jeg ønsker at komme i kontakt med en teknisk udvikler hos Just-Eat som jeg kan stille nogle spørgsmål angående udvikling af et betalingssystem som kan lidt mere end det sædvanlige, og tænkte på om der er nogen herinde der kunne hjælpe mig med at komme i kontakt med Just-Eat?

Håber på at Amino karma kan bringe mig et skridt videre mod selvstændighed :-)

Jeg kan kontaktes her på Amino, på mail: katrine@katrinesmedegaard.dk  eller telefon 21861221 

Ha' en fantastisk dag :-)

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Jeg tvivler på det kraftigste på at JustEat vil lade en af deres udviklere bruge tid på at hjælpe dig med rådgivning? :) Men måske du kunne beskrive din problemstilling herinde? Lur mig om ikke her er en Amino som kan hjælpe dig videre da? 

Hilsen,
Caspar

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KSHumle:

Hej Aminoer

Dette er måske lidt et "long shot" men jeg ønsker at komme i kontakt med en teknisk udvikler hos Just-Eat som jeg kan stille nogle spørgsmål angående udvikling af et betalingssystem som kan lidt mere end det sædvanlige, og tænkte på om der er nogen herinde der kunne hjælpe mig med at komme i kontakt med Just-Eat?

Håber på at Amino karma kan bringe mig et skridt videre mod selvstændighed :-)

Jeg kan kontaktes her på Amino, på mail: katrine@katrinesmedegaard.dk  eller telefon 21861221 

Ha' en fantastisk dag :-)

Måske hungry er nemmere, at få fat på?

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher,

Som en anden har skrevet før jeg, så tror jeg ikke at de to, eller andre firmaer for den sags skyld vil sætte lønnede medarbejdere af til at rådgive andre? Det er nok klart et bedre bud, hvis Katrine bruger lidt tid på at beskrive sit problem herinde i stedet for?

- FlyETA.com

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke de store forkromet spørgsmål jeg har, det drejer sig om udvikling til en betalingsløsning hvor standard svaret er at tale med en udvikler. Jeg vil så derfor gerne tale md en udvikler der har stået i samme situation som mig, og derfor vil en hurtig samtale med en udvikler fra Just-eat eller lignende, eller for den sags skyld Lauritz.com være helt fantastisk :-)

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Jeg en bekendt i mit netværk, som har super godt styr på sådan noget? :) Martin hedder han... Send mig eventuelt en privat besked, som jeg kan besvare med hans kontaktinformationer?

- FlyETA.com

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt .-)

Jeg har sendt en privat besked til dig.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

KSHumle:

Det er ikke de store forkromet spørgsmål jeg har, det drejer sig om udvikling til en betalingsløsning hvor standard svaret er at tale med en udvikler. Jeg vil så derfor gerne tale md en udvikler der har stået i samme situation som mig, og derfor vil en hurtig samtale med en udvikler fra Just-eat eller lignende, eller for den sags skyld Lauritz.com være helt fantastisk :-)

Hvorfor ikke bare stille spørgsmålet her på forummet? Der er garanteret en som kan hjælpe dig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pashminawear

Grunden til at jeg ikke stiller spørgsmålet direkte her er at jeg har spørgsmål som hurtigt bliver til flere spørgsmål som bliver til tekniske forklaringer som vil lede til andre spørgsmål. Jeg kender godt det korte svar, men har brug for lidt sparring som bedst kan ske ved at jeg taler med en der har været igennem det samme som jeg, og derfor vil det være nemmest og hurtigst hvis jeg kunne komme i kontakt med en hvor jeg kan spørger ind til nogle specifikke detaljer :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor sender du dem ikke bare en mail? I den fortæller du om problemstillingen, og hvorfor du kontakter dem, det giver nok større chance for at komme i kontakt med dem, fremfor et indlæg herinde, hvor de sikkert ikke læser med...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)