Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges - måske

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle

Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe denne tråd an, da jeg ikke er 100 % sikker på, hvordan og hvorledes et eventuel projekt kunne startes.

Pt. er jeg en del af et af Danmarks største portaler inden for konsumer teknologi med små 100.000 unikke besøg pr. måned og et par ganske aktive Facebook grupper, en YouTube partner kanal samt flere andre grene af samme områder.

Længe har tanken om en sideløbende shop bimlet i baghovedet, men jeg har aldrig fået gjort noget ved lysten til at starte selv. Gennem vores platform og små 13 år inden for området, har jeg oparbejdet et KÆMPE netværk og kontakter, som kunne sættes i spil til et givent projekt. Som nystartet virksomhed, kan det at markedsføre sit firma være en kæmpe opgave samt omkostningfuldt, og her kunne mit nuværende virke komme et samarbejde til gode, da vi kan få gratis reklame.

Oveni hatten er jeg fuld certificeret i AdWords samt Analytics, og har gennemgået 4 måneders uddannelse inden for SoMe, som løbende vil stille et potentielt samarbejde godt.

Jeg har ikke en super god idé til at muligt projekt, men har du ideen, så har jeg måske resten, der kunne skyde os godt afsted.

Interesseret, så send mig en PM for yderlige informationer.

 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen?

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne vel være oplagt at starte noget dropshipping/webshop med forbruger elektronik,

det burde jo være nemt at komme til at ligge i toppen hvis du kan finde nogle kontakter som vil gøre det muligt hele tiden at være med på prisen? :-)

mulighederne er mange når du har så god mulighed for at eksponere, men det ville jo give mest mening at blive inden for samme område.

Jeg er frisk på at kigge på mulighederne, dog kan jeg nok ikke tilbyde meget mere end arbejds kraft, samt udvikling af webshop/bogføring og andet der skal automatrices.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede gode kontakter inden for området. Spørgsmålet er jo bare, hvilke produkter man skal hoppe på 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du være mere specifik.
Konsumer teknologi er alt for bredt til at man kan vurdere, om det er noget man vil gå ind i.

Fra København V
Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Fifium Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Det kunne være noget som har sin interesse for mig.

Har du også kendskab til web/app udvikling?

Christoffer

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars,

Det nemmeste var vel i første omgang at se hvem af dem der ville være med på dropshipping, så man slipper for at købe et lager hjem.

Derefter sætter man en webshop (evt flere opdelt efter kategori) for så at se hvilke vare der sælger, og hvilke der ikke gør, derefter skulle det være noget nemmere at ramme korrekt med hvad man skulle bygge et varelager op med. (hvor man forhåbeligt kan få nogle bedre priser når man køber i partier/paller)

Så man på den måde heller ikke ender med at brænde inde med en masse ting som man ikke kan sælge :-)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niks, intet, kun at benytte CMS systemer

Fra Brønderslev
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du have svar på?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Jeg kommer lidt sent ind i tråden, men kan måske se nogle muligheder.

Vi er et par stykker der har udviklet et koncept og teknologi for produktsøgemaskiner d.v.s. produktguide og prissammenligning.
Vs. eks. Pricerunner holder vi fokus på udvalgte produktområder, hvor den enkelte produktsøgemaskine er funderet på ekspertviden om produktområdet.
P.t. er vi igang med at udvikle en cykelsøgemaskine sammen med et førende cykel-medie.

Måske man kan udnytte din ekspertise indenfor konsumer-området til at udvikle en produktsøgemaskine.

Interesseret, så lad os tage en uforpligtende samtale.

Vh Ulrik Hermansen

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)