Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Feedback på min flyers

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg sidder og laver en ny flyers men kunne godt bruge lidt Feedback gider i være søde at bruge 2 min på at sige jeres mening

På forhånd tak!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Kloarken".......

Skal være "kloakken".

" så man regnvandet frit kan løbe..."

Ups - det giver ikke mening

"Vand og fugt skader"

vand- og fugtskader er det korrekte :-) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

En anbefaling fra min side vil være, at fokusere på hvad kunden får ud af det, fremfor at beskrive hvad i tilbyder.

Eksempel...

Istedet for "Vi tilbyder at suge jeres tagrender...", så skrive "Få suget jeres tagrender...". Modtageren af denne flyer er i princippet ligeglad med dig og din forretning, men er ikke ligeglad med selv sig. Derfor er min anbefaling at tale til deres potentielle behov.

Derudover skal du droppe versalerne (Store bogstaver), det er ikke læsevenligt :)

Det visuelle undlader jeg at kommentere på ;)

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune Breinholt Andersen:

En anbefaling fra min side vil være, at fokusere på hvad kunden får ud af det, fremfor at beskrive hvad i tilbyder.

Nemlig - man skal fokuserer på kundens behov frem for ens egne og det, man selv tilbyder.

Desuden er der mange grammatiske fejl i teksten, som tidligere nævnt - det udstråler ikke ligefrem professionalisme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at lave lidt rettelser

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Broløs:

Jeg har prøvet at lave lidt rettelser

Bedre :-) 

Og når du får tid til det, så se lidt på din hjemmeside også, eller få nogen til det. Der er også en del fejl som bør rettes.

PS. Hvad er forskellen på et parcelhus og en villa?

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fået af vide for mange år siden at et parcelhus i 1 plan og en villa i flere plan men jeg har faktisk ikke tjekket op på om det er rigtigt

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det med parcelhuset var rigtigt med 1 plan

Villa

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi

En villa er en fritliggende ejendom indrettet til beboelse af en eller et par husholdninger. Ordet villa stammer fra latin (italiensk), hvor ordet betyder "et hus på landet" og fik betydningen by på (fransk ville. Romerne skelnede mellem villa urbana eller villa suburbana, der lå i nærheden af en by, og villa rustica, der var en statelig landejendom. Særligt den første slags blev opført med stor kunstnerisk omhu.

Fra slutningen af 1800-tallet begyndte man på dansk at bruge betegnelsen villa om et landsted eller en fritliggende bygning med omgivende have, hvor bygningen var bestemt til bolig for en enkelt familie og i sin bygningsmåde bar præg af ikke at være indrettet til erhverv. I dag bruger ejendomsmæglerne villa om parcelhuse og rækkehuse, der endda helt mangler have.

Parcelhus

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Et typisk parcelhus i Nordtyskland

Et parcelhus er et fritliggende hus med have, beregnet som bolig for en familie og opfattes oftest som et hus i en etage. Udtrykket er baseret på, at grundstykket/parcellen er udstykket af en større ejendom. De fleste parcelhuskvarterer er oprettet ved udstykning af landbrugsejendomme, men enkelte ligger dog på arealer, der har haft anden anvendelse, f.eks. industri, grusgrave m.v.

Udstykning af parceller til parcelhuse blev i Danmark fastlagt ved parcelsalgsloven af 30. juni 1922. Lovens anvendelsesområde var uklart, der var end ikke fastsat faste bestemmelser for hvilke kommuner, der havde pligt til at anvende loven, eller under hvilke omstændigheder, loven skulle anvendes. Kun var det fastsat, at hvis en kommune havde besluttet at tage loven i brug, så skulle den anvendes ved parcelinddeling af arealer på over 2.000 m2. Senere blev loven suppleret med bestemmelser i landsbyggeloven af 1960 og i udstykningsloven af 1963[1]

Udtrykket stammer fra 1960'erne, hvor de store udstykninger af jord i parceller til byggeri af boliger tog fart.

Begrebet parcelhus anvendes i nedsættende betydning om enfamiliehuse uden særlige særpræg eller karakter.

I 2006 var der 1019387 parcelhuse i Danmark.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tonny, 

Du er blevet gjort opmærksom på de stavefejl, som finder sted. Dette skal selvfølgelig rettes. Derudover kunne det godt skrives i et mere levende sprog, som gør dit indhold interessant at læse. 

Rent visuelt, så synes jeg ikke, at selve designet ser særlig professionelt ud, hvilket jo er en skam, da dine potentielle kunder så får en "forkert" opfattelse af dig. 

Hvis du har en redigérbar fil, så vil jeg gerne lave et udkast til dig. Kan sendes til: ehj@grafikr.dk

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil give Rune ret i at du skal fokusere mere på kundens udbytte af dit tilbud.

At tagrenderne skal renses flere gange osv. er jo rigtigt nok, men det er eftersalg som man kan gøre opmærksom på når man rent faktisk har kunden på hjemmesiden/telefonen.

Et eksempel på kundefokus kunne være dettte forslag, hvor jeg har brugt et billede fra jeres hjemmeside og opstillet i punktform. Det er til fri benyttelse :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)