Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis CRM?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Rasmus L. Knabe:
Har du sat dig ind i hvad der allerede findes af løsninger på markedet?
Tak for link. Jaeh, øeh, lidt. Måske for lidt. Måske var det en del af ideen med indlægget at høre, om andre kendte noget tilsvarende.

Hvis du holder dig til samme niche som Dinero, som er små iværksættere med ikke mange ansatte, er der helt sikkert et marked for det. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Hvis du holder dig til samme niche ...

Ja, dét var (vist) min plan, men andre skal da være velkomne :-). Det var også min plan, at den skulle være på dansk - jeg har endnu ikke set et dansk af slagsen. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

erjegher:
Hvis du holder dig til samme niche ...

Ja, dét var (vist) min plan, men andre skal da være velkomne :-). Det var også min plan, at den skulle være på dansk - jeg har endnu ikke set et dansk af slagsen. 

Men det skal hostes i skyen, så du kan vokse ubegrænset og ikke skal flytte til en større og større server i takt med du vokser.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, GOD pointe!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Hej kære aminoer.

Jeg overvejer at lave et gratis CRM bl.a. inspireret af Dinero. Først når der kommer store mængder data og/eller komplicerede faciliteter, skal det koste noget. Det må helst ikke være tilklistret med reklamer. Det skal selvfølgelig kunne mere end de gængse regnskabssystemer, outlook og excel mv.

1. Kan man overhovedet lave ét, som opfylder de fleste af vores helt grundlæggende behov?
2. Synes du, at det kunne være en god idé? 
3. I så fald, hvad skal den gratis del som minimum kunne, før du ville bruge det?

Jeg venter spændt på svar.

Det kræver kapital at bygge et nyt system. Så hvis du går videre med din ide, så skal du have kapital grundlaget i orden

Selv Dinero tjener ikke penge endnu:

http://www.proff.dk/firma/minoa-aps/københavn-ø/web-design/15652250-1/

Dermed ikke sagt det er umuligt, men min personlige holdning er at du aldrig vil kunne få ligeså mange kunder som en ERP udbyder, da dette for flere er forretningskritisk end et CRM system.

Derfor tror jeg at du er nødt til at prissætte dit produkt anderledes (højere) end for eksempel Dinero.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak for dine betragtninger. Det er klart, at det koster penge :-) og jeg forventer ikke at kunne få penge for det foreløbig. Jeg håber imidlertid, at personkredsen omkring systemet (også) vil kunne tjene på konsulenttimer mv. 

Jesper I. P:
Dermed ikke sagt det er umuligt, men min personlige holdning er at du aldrig vil kunne få ligeså mange kunder som en ERP udbyder, da dette for flere er forretningskritisk end et CRM system.
 

Kunne jeg bede dig forklare mig denne igen?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Jørgen Kirkegaard:

Hej kære aminoer.

Jeg overvejer at lave et gratis CRM bl.a. inspireret af Dinero. Først når der kommer store mængder data og/eller komplicerede faciliteter, skal det koste noget. Det må helst ikke være tilklistret med reklamer. Det skal selvfølgelig kunne mere end de gængse regnskabssystemer, outlook og excel mv.

1. Kan man overhovedet lave ét, som opfylder de fleste af vores helt grundlæggende behov?
2. Synes du, at det kunne være en god idé? 
3. I så fald, hvad skal den gratis del som minimum kunne, før du ville bruge det?

Jeg venter spændt på svar.

Det kræver kapital at bygge et nyt system. Så hvis du går videre med din ide, så skal du have kapital grundlaget i orden

Selv Dinero tjener ikke penge endnu:

http://www.proff.dk/firma/minoa-aps/københavn-ø/web-design/15652250-1/

Dermed ikke sagt det er umuligt, men min personlige holdning er at du aldrig vil kunne få ligeså mange kunder som en ERP udbyder, da dette for flere er forretningskritisk end et CRM system.

Derfor tror jeg at du er nødt til at prissætte dit produkt anderledes (højere) end for eksempel Dinero.

Nu er der en kæmpe forskel på et erp system og et crm system. Men prisen vil ikke være billig, men afhænger også af hvor længe man kan tåle at køre med underskud.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Hej Jesper.

Tak for dine betragtninger. Det er klart, at det koster penge :-) og jeg forventer ikke at kunne få penge for det foreløbig. Jeg håber imidlertid, at personkredsen omkring systemet (også) vil kunne tjene på konsulenttimer mv. 

Jesper I. P:
Dermed ikke sagt det er umuligt, men min personlige holdning er at du aldrig vil kunne få ligeså mange kunder som en ERP udbyder, da dette for flere er forretningskritisk end et CRM system.
 

Kunne jeg bede dig forklare mig denne igen?

Det jeg mener er at det er nemmere for en ERP udbyder at få kunder da der er flere der efterspørger ERP end CRM. Da der er flere om at betale, mener jeg at Dinero kan holde en lavere pris for deres Pro version end en ditto Pro CRM version.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
Det jeg mener er at det er nemmere for en ERP udbyder at få kunder da der er flere der efterspørger ERP end CRM. Da der er flere om at betale, mener jeg at Dinero kan holde en lavere pris for deres Pro version end en ditto Pro CRM version.

Ja, okay det giver mening :)

Fra Odense C
Tilmeldt 27. Nov 14
Indlæg ialt: 41
Fra  SEON Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Hej kære aminoer.

Jeg overvejer at lave et gratis CRM bl.a. inspireret af Dinero. Først når der kommer store mængder data og/eller komplicerede faciliteter, skal det koste noget. Det må helst ikke være tilklistret med reklamer. Det skal selvfølgelig kunne mere end de gængse regnskabssystemer, outlook og excel mv.

1. Kan man overhovedet lave ét, som opfylder de fleste af vores helt grundlæggende behov?
2. Synes du, at det kunne være en god idé? 
3. I så fald, hvad skal den gratis del som minimum kunne, før du ville bruge det?

Jeg venter spændt på svar.

Ideen om at bygge et gratis CRM er ganske udemærket. Personligt vil vi da gerne spare i min forretning. :-)

Vi bruger i dag Podio, til at administrere vores kunder. Fordelen ved Podio er at vi kan tilpasse systemet lynhurtigt og konfigurere det præcis som vi har behov for. Det dækker vores behov. 

Jeg synes du skal tage et godt kig på Podio og mulighederne omkring Podio og Globiflow (Globiflow styrer vores emails fra systemet, påmindelser, opgaver m.fl.)

Jeg håber at det lykkedes for dig. Jeg vil dog også sige at vi betaler mellem 1.000 og 1.500 om måneden. Det er jo ingenting, hvis du samtidig kigger på det vi får. :-) 

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)