Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POS / Ticket system / CRM / Regnskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder i en virksomhed som reparerer alt inden for Apple. 

Her har det største problem ikke været at reparere kundernes ting, men mere at holde styr på hele processen. 

Vi har været nødsaget til at benytte os at et amerikansk system som hedder Repairshopr.com, dette system er i mange tilfælde rigtig godt. Det besidder mange af de elementer som vi skal bruge, men det besidder intet med danske betalingsmuligheder. Dvs. at vi hver dag bliver nødt til at tjekke op på om alt nu er gået ind som det skal. Derudover volder det os store problemer at vi bliver nødt til at overflytte kunden fra Repairshopr til Billy, så vi kan lave et regnskab til revisor

Er der nogle som har erfaringer med et system som kan alt dette, eller er der nogle som kan udvikle sådan et system?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. 

Oliver

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Jeg er igang med egen udvikling af et system der på visse områder ligger tæt op af de funktioner jeg umiddelbart tror du skal bruge

Det kunne måske være en mulighed for et samarbejde omkring et system tilpasset præcist til det du skal bruge

Jeg har sendt dig en besked i din indbakke hvis du har interesse i at at en nærmere snak om hvad der evt kan lade sig gøre

MvH Ib

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib. Det lyder rigtig godt. Hvor henne i landet befinder du dig?

Mvh.
Oliver

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Spanien og driver mit firma hernede fra (software udvikling kræver kun masser af kaffe og internet adgang ;-) )

Det skal så siges jeg er ofte i danmark , da de fleste af mine kunder er danske

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige et sagsstyringsprojekt med mulighed for integration til Billy ?

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)