Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reseller hosting tilbydes.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

LumosWeb IVS kan tilbyde reseller hosting til 24kr / pr år / pr enhed (kan forhandles),

- En enhed er den største af: (benyttede GB data plads) og (benyttet GB trafik delt med 14) og (antal domains delt med 2)

Serveren i sig selv har 64GB Ram, og en CPU PassMark score på "9950"+ fordelt på 8v-cores.

Der faktureres hver den sidste i måneden op imod "saldo", med en minimum indbetaling på 250kr adgangen.

Kontrol panelet er Plesk 12.5.x Som understøtter alle de gængse standarder (one click install, web ftp, lets encrypt (free ssl), m.m.), og i øvrigt er betydeligt mere lækkert end cPanel (smagssag... skriv for demo)

Der kan køres PHP 5.4 -> 5.6 samt PHP 7.0 og ligeså mange MySQL DB man måtte ønsker (den brugte plads er hvad der tæller)

I øvrigt understøttes HTTP/2 på Plesk niveau, og dette er vi i færd med at teste færdig og sætte op så man også vil kunne bruge det. 

Det er ved særskilt behov mulighed for at tilkøbe sig en dedikeret IPv4.

Skriv i øvrigt også gerne ved interesse i SSD baseret reseller hosting.

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ingen hjemmeside som fortæller lidt mere? Synes dit indlæg skriger af mangel på info, og dermed ser noget useriøst ud.

"enhed" modellen ser uoverskueligt for mig, hvor hostes data? Der kan skrives meget mere endnu, og hjemmesiden er must. Ikke nok med et billede. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg kører med "enheder" er for at lave en løsning der minder om cloud, hvor du kun betaler for det du bruger, men samtidig skal det være overskueligt og målbart, hvilket CPU-tid m.m. ofte ikke er.

Jeg har endnu ingen "side" til det, da jeg ikke rigtig ved hvad der skulle være relevant endnu, jeg har på den front tænkt mig at lave den bla.a. udfra feedback / spørgsmål herigennem.

I øvrigt, så har jeg ikke nødvendigvis tænkt mig at "reklamerer stor stillet med det" endnu, og har ikke et ønske om fra den ene dag til den anden at have 100 resellere ekstra, så hvis nogle er uinteresserede fordi jeg ikke har det liggende på "www.", så kan det stige stabilt i stedet, det er fint med mig.

Data er hostet i tyskland.

Jeg er ikke designer, så med hensyn til at se useriøst ud, der har du helt sikkert ret, men jeg kommer ikke til at kunne se mere seriøs ud på en hjemmeside lige nu, så dem jeg søger "samarbejde" med er dem som ikke har et problem med at lade det være om produktet fremfor indpakningen.

Hertil kan bla.a. både handels betingelser og pris forhandles.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i øvrigt lige uddybe med et pris eksempel hvis "enheds"-modellen var for uoverskuelig

For 1.776,- ex. moms om året for man i min model, med en enhedspris på 24kr, 74 enheder dvs:

1: 74 GB diskplads
2: 1036 GB trafik (månedlig)
3: 148 aktive domains

For 100,- ex. moms om måneden for man i min model, med en enhedspris på 24kr, 50 enheder dvs:

1: 50 GB diskplads
2: 700 GB trafik (månedlig)
3: 100 aktive domains

Men det er meget mere fleksibelt end det, og med den rette mængde selvstændighed, og andre faktorer kan vi sagtens snakke de halve priser.

Alt feedback er naturligvis velkommen, jeg har masser af teknisk og programmerings talent, men mine sælger evner er ikke værd at skrive hjem om, det er naturligvis en del af grunden til, at jeg gerne vil lave forretning i B2B / Reseller regi. og håber at nogle kan se fidusen i et samarbejde af mere eller mindre indirekte natur.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)