Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen bilnørder på Amino? ;)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola los aminos Big Smile

Mon der er nogen bil-kyndige der kan hjælpe mig på vej?

Med et par års mellemrum opdaterer div, bilproducenter jo deres modeller. Nogen gange er det et lille facelift, andre gange større designændringer.

Findes der et sted med en samlet oversigt over bil-modeller, og hvornår der evt. er lavet ændringer i designet?

Fx.

Seat Ibiza 2008-2010

Seat ibiza 2010-2016

Ford Focus 2000-2005

Ford Focus 2005-2012

Giver det mening? :)

Hilsen Morten

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søge wiki + bilmærke - for det bilmærke der interesserer mig mest - måske det også virker her.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Bildata.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Måske www.bildata.dk kan hjælpe med noget af det du søger ;)

vh

Kaare

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for jeres forslag :)

Jeg fandt det jeg ledte efter via en udenlandsk hjemmeside der beskæftiger sig med det samme som mig - tænk der var rent faktisk andre der havde haft samme problematik he he

rigtig god weekend til jer - og tak for responsen.

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Bildata.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvis du vil, så kunne min indre bilnørd godt tænke sig at se de/den hjemmeside du fandt - så hvis du vil dele, så send venligst webadresse til: kaarejohnsen@hotmail.com

God weekend

vh. Kaare

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er kæmpe bilnørd Smile

Jeg kender ikke lige en database som du beskriver, men det ser jo også ud til at du har fundet hvad du søger.

Min egen erfaring med websites der har alle bilmodeller er desværre, at de ofte har en del huller og mangler en del modeller. Så jeg vil anbefale dig at tage nogle stikprøver for at se om forskellige biler dukker korrekt op. Jeg prøvede eks. at slå mine to biler op på bildata.dk, og den ene var der ikke, selvom det er en rimelig populær bil, og den anden var oprettet med visse fejl.

Tilmeldt 14. Jun 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bilmodel.dk er meget god. Om den har "huller" kan jeg dog ikke udelukke og jeg er hellere ikke så nørdet med biler :)

Vh

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge mine biler mangler på bilmodel.dk.

Tesla er ikke engang oprettet som mærke og min Audi RS5 eksisterer ikke under Audi.


Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bilmodel.dk har ikke været opdateret i årevis. Eksempelvis er seneste golf model model V. Der er kommet både en VI og VII siden da.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Ja, jeg er kæmpe bilnørd Smile

Jeg kender ikke lige en database som du beskriver, men det ser jo også ud til at du har fundet hvad du søger.

Min egen erfaring med websites der har alle bilmodeller er desværre, at de ofte har en del huller og mangler en del modeller. Så jeg vil anbefale dig at tage nogle stikprøver for at se om forskellige biler dukker korrekt op. Jeg prøvede eks. at slå mine to biler op på bildata.dk, og den ene var der ikke, selvom det er en rimelig populær bil, og den anden var oprettet med visse fejl.

Det var nu faktisk ikke så svært :)

Jeg fandt et firma der sælger det samme som mig i udlandet. De havde allerede tænkt samme tanke som mig, så jeg kan hente min data fra dem Wink Dog manuelt arbejde, men det er jo sådan noget man kan gøre når der er brug for en pause om man lige har 30. min indimellem :)

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)