Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook ads gennemgang.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har oprettet en facebook kampagne som kører over 7 dage med et samlet budget.

Dag 1 gav annoncen en rækkevidde på ca. 1000 personer.

Dag 2 gav ca. 50 personer.

Jeg er en del i tvivl om hele kampagnen og annoncen er opsat korrekt.

Findes der evt. en venlig sjæl med flair for facebook annoncering, som måske ville kaste sine øjne på og gennemgå for evt. fejl/mangler eller forbedringer?

På forhånd tak.

Rasmus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det kan sagtens hænde, at den ene dag giver MANGE personer indenfor rækkevidden, hvorefter en anden dag giver mindre.... Det har jeg selv oplevet.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Inden vi når så langt og skal til at have adgang til dit administratormodul for at tjekke opsætningen, så lige et par spørgsmål:

Er den blevet godkendt både i Dk og af Facebook int?
Der sker ofte det at Facebook DK godkender din annonce og den starter et boost op, hvorefter Facebook int. stopper den uden du får noget at vide, altså at du sagtens kan have 1000 i betalt rækkevide den ene dag og nærmest ingen dagen efter.

Overholder du 20% reglen for tekst i grafikken?

Har du til/fra valgt placeringer af annoncen? her tænker jeg på om du har taget alle 3 placeringer med eller har du evt. fravalgt højre side?

Køre du annoncen som "black ad"

Lad os da se annoncen...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus
Hvis du sender mig information om din kampagne og evt. screenshots til kontakt@simongrevang.dk, så vil jeg kigge det igennem for dig. Alternativt kan du add'e mig via Business Manager og give mig tilladelse til at analysere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)