Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at vurdere 2 tilbud på hjemmeside tilknyttet online markedsføring.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror nu okay begge men du må også vurdere om du kan komme længere ved at lade en lave hjemmesiden og lade andre lave optimering af videre 

jeg vil dog klart anbefale du i det mindste læser http://seo.demib.dk/ i det mindste gratis version købe udgaven giver dog mere seo viden og købe også denne her bog http://www.seo-lex.dk/ 

jeg bruger oveni denne her gratis tools til give forslag til forbedringer egne side http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering/

anbefaler du tjekker op deres arbejde laver med diverse tjenester med det er også en hjælpen hånd til det gør det selv seo  https://majestic.com/ og https://ahrefs.com/ viden er magt både holde øje de gør arbejdet korrekt og du kan også måske overtage lidt af arbejdet selv og skrive selv en god unikt optimeret tekster til egen side end lade andre om det , det er dejligt også kunne selv lave noget løbende på egen side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg syntes ikke det er fair at dele de tilbud og jeg syntes slet ikke de skal deles med konkurrerende webbureauer. Spørg istedet om andres erfaring med de bureauer og stol på at de kan levere det de siger hvis de får positiv ros af medlemmerne på amino.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Hvordan unfair? Det tjener vel trådstarters interesse at få det bedste tilbud? 

Ja det er vel almindelig kendt Wink At man uanset branche, får kendskab til andre tilbud, og endnu ikke er fremkommet med sit eget tilbud. Meget lettere kan tilpasse sit eget produkt, således at det pludseligt overfor kunden/i dette tilfælde trådstarter, pludseligt kommer til at fremstå som det bedste Wink.

Og efterfølgende finder kunden ud af manipulationen.

Det har nogle også forsøgt sig med i byggebranchen. Det kaldes også karteller og er ulovligtWink No

Man vil simpelthen ikke have unfair konkurrence. Men en fair og gennemsigtigt konkurrence erhvervsdrivende imellem.

Inden du går videre trådstater -

LÆS DENNE http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/01/16/webshop-bibelen-hvilken-platform-skal-jeg-v-230-lge.aspx

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig, ...

Jeg er i øvrigt selv konkurrerende virksomhed, og overvejede et kort sekund at skrive, at når du nu har fået dem kigget på og så fået et nyt bud, så vil jeg da også gerne kigge... (som en joke)

For det holder jo ikke, hvem som helst, kan næsten altid give et bud 10% under, især hvis de har fået lov at få 'ideen' til løsningen af de andre tilbudsgivere.

Men dybest set handler det vel om hvorvidt du føler én af dem har kunne formå at vække tillid til deres kompetancer...
- En ting er at du ikke forstår faget, men hvis du er helt lost, så det måske værd at gå med de lidt dyrere løsninger hvor de forstår at forklare dig hvad du for, på en måde så du føler dig tryk ved løsningen.

Min ærlige vurdering er at hvis du er helt lost overfor tilbuddene, så bed dem uddybe, og hvis i ikke kan finde fælles bølgelængde, så led videre efter en anden :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Sørensen:
eg syntes ikke det er fair at dele de tilbud og jeg syntes slet ikke de skal deles med konkurrerende webbureauer. Spørg istedet om andres erfaring med de bureauer og stol på at de kan levere det de siger hvis de får positiv ros af medlemmerne på amino.

Wink "FANDEME" god forretningsmoralYes

Der skulle være flere af din type

Tilmeldt 17. Jun 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ro på :-)

Jeg beder ikke om tilbud. jeg beder om en vurdering af de tilbud jeg har fået.

Er det det jeg har brug for?

Er det de foreslår godt eller skidt.

Det her indlæg er ikke lavet for i skal faldbyde hinanden.

Der er 2 Amino bruger der har sendt privat besked til mig om de måtte ha lov til at give et tilbud. Det har jeg sagt ja til men de har ikke set de andres tilbud.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit indlæg havde selvfølgelig ikke med primært formål at komme med et bedre tilbud selv, men derimod at give trådstarter gennemskuelighed, samt forstå vedkommendes behov og ønske jf. de tilsendte tilbuds indhold. Det klart at jeg gør opmærksom på at jeg er konkurrent, og at jeg potentielt selv vil kunne byde ind - synes netop det vil være utroværdigt at undlade det benævne dette forinden. 

Vi har nu været i maildialog, hvorigennem jeg skriftligt har forslået hvordan hun skal ligge sit fokus. Denne sparring kan Camilla så gå videre med som hun måtte ønske :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror (for mit vedkommende i hvert fald), at reaktionen handler mest om ham som rent faktisk, skrev han nok ville give dig et ekstra tilbud, efter at have set de andre. :-)

Jeg holder dog i øvrigt på min pointe, at hvis du ikke kan gennemskue, om du har brug for det der står, eller om det omfatter alt hvad du skal bruge, så burde du bede tilbuds givere om en uddybning, eller en bredere beskrivelse, af hvorfor de tænker, at du skal have det de siger.

Det bedste er jo at du finder en part, som du føler er i stand til at gøre dig tryk ved valget.

Det er også derfor de lidt større bureauer overhovedet kan eksisterer, når mange herinde kan lave det meget billigere, der er en vis værdi i at side i et mødelokale med en kop kaffe og gennemgå dine behov, hvis du er helt eller delvist lost, (det tænker jeg personligt, at du vil bliver meget gladere for), bemærk jeg tilbyder IKKE den slags. Men det er stadig min holdning at der findes kunder som har brug for det.

Men uanset hvad du vælger, så held og lykke med det, og i hvert fald mit indspark var ikke ment negativt i mod dig.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C

Jeg vil gerne give det et skud fra en køber/forbrugers vinkel.

Vi stod der hvor du står idag med alle de forskellige tilbud, begreber, eftersalg, åbne/lukkede systemer osv. osv.

Vi har lært rigtig meget gennem de sidste år og hele processen med fejlskud og træffer og hvis vi/jeg kan give lidt input på de 2 tilbud du har fået, så gør vi gerne det.

det skal nævnes at vi ikke kender de 2 som byder ind og derfor er helt objektive og neutrale. Hvad prisen angår er det kun dig selv der kan vurderer hvem og hvad der er bedst.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)