Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bedste markedføring i google

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tænkt mig at blogge på google + her vil jeg høre om hvad er bedst at gøre hvis man skal nå ud til de fleste bruger både inden i google men også uden for,

jeg har kigget lidt på det og kan se at der er noget der hedder cirkel samling og grupper,

hvilken form ville være bedst, jeg havde tænkt mig at begynde at blogge omkring religion og ville høre om hvilken del af disse grupper eller samlinger eller cirkel kommer man længe ud til folket med,

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil frem på Google, så burde du overveje Google Adwords samt søgemaskineoptimering.

Husk - du kan også fange en masse læsere gennem de sociale medier, hvor folk burde have mulighed for at finde dig på InstaGram, Snapchat, Facebook osv. (Dette afhænger selvfølgelig af, hvilken aldersgruppe, som du appelerer til - gamle damer bruger ikke så meget snapchat (;  )

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

lav en Wordpress blog søgeord optimere den skriv løs på bloggen få links til siden

derved udvider du udover google plus social medie

hvis vil ud vil jeg afgjort også være meget aktiv på facebook    

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for hjælpen facebook har jeg mere eller mindre lige lavet

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak, et andet spørgsmål er i stedet for at logge ind flere forskellige steder på en gang, kan jeg dog godt bare logge på et sted eller kræver det en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)