Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop: Blog på egen side eller særskilt side?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at lave en blog for at skabe mere indhold på min side.

Mit valg står imellem at installere et blog-modul til Prestashop eller oprette bloggen på et særskilt domæne.

Jeg hælder mest til at holde det hele på min side - men hvad er det mest optimale?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Mynewart.dk/blog

en blog på din shop som du selv skriver

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bedst at det ligger på samme domæne, det kan evt. gøres med et proxy direktiv ... hvis ikke din udbyder kan finde ud af det, så kan blog.domæne.dk også gå an, og så sæt en Wordpress op til at håndtere selve shoppen.

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Kan du beskrive lidt hvorfor at det er bedre, at det ligger på samme domæne? Var der ikke noget med at det havde en højere værdi, hvis ens links kom fra en anden hjemmeside "ip-adresse"?

- FlyETA.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

FlyETA.com:

Hej Mikkel,

Kan du beskrive lidt hvorfor at det er bedre, at det ligger på samme domæne? Var der ikke noget med at det havde en højere værdi, hvis ens links kom fra en anden hjemmeside "ip-adresse"?

- FlyETA.dk

Formålet med din blog er at levere indhold, ikke links. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

FlyETA.com:

Hej Mikkel,

Kan du beskrive lidt hvorfor at det er bedre, at det ligger på samme domæne? Var der ikke noget med at det havde en højere værdi, hvis ens links kom fra en anden hjemmeside "ip-adresse"?

- FlyETA.dk

Tekst / indhold er godt at have på sin shop/side og gerne nyt indhold rimeligt tit. da det er din blog skriver du sikkert om de produkter du sælger så det er en god måde at få nyt indhold på ens shop. 

Det du tænker på er jo nok linkbulding men hvis du laver en ny side på ny domænne og bruger som blog har disse links nok ikke den store betydning og der er sikkert ingen der ser din blog , med mindre du arbejder med SEO på denne ogsåå. Så det er nok lidt dobbelt arbejde at have en separat blog på eget domæne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

FlyETA.com:

Hej Mikkel,

Kan du beskrive lidt hvorfor at det er bedre, at det ligger på samme domæne? Var der ikke noget med at det havde en højere værdi, hvis ens links kom fra en anden hjemmeside "ip-adresse"?

- FlyETA.dk

før et links giver værdi skal der links til domænet og nu har du 2 domæner du skal arbejde med , sæt det på egen side det er klart at anbefale

unik ip linker dig men 0 andre linker den side det siger selv det giver ikke meget værdi før der er nogle andre der peger på domænet  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav bloggen på din egen side. Det skaber mere trafik på den, og læsere kan få lyst til at navigere rundt på din side, der ikke har noget med din blog at gøre.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres bidrag.

Konklusionen mp være, at jeg opretter en blog på min egen side.

Er der en Prestashop-kyndig, der kan anbefale en af deres blog-moduler? De har nemlig nogle stykker derinde.

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Tak for rådgivningen, jeg sætter stort pris på det. Det er hermed noteret at det er bedre, at bloggen er på samme domæne, som shoppen... Til trådstarter: Er det muligt om du bare kunne installere wordpress i et subdomæne? Dvs. shopname.dk/wordpress? Det er i hvertfald et fornuftigt blog-cms :) Og så slipper du for at betale for diverse blogs til Presta?

- FlyETA.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)