Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råt for usødt! Giv din mening til kende!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Fortæl mig hvad i synes om www.klinikrwh.dk

Hjemmesiden er lavet for min massør i Randers. Rasmus der har Klinik RWH, er super cool fyr.. Han hjælper mig med ryggen og diverse følgeskader af at sidde og arbejde ved computeren hver dag hele mit liv :) Til gengæld hjælper jeg ham med web.

Jeg søger feedback, gerne konstruktivt, på design og kommunikation! Hvis der er noget vi har overset, vil vi rigtig gerne have det at vide! Så vi kan blive bedre!

Tusind tak hvis du vil bruge 2 minutter på at give din mening til kende!

Vh Daniel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - sikke en pæn og overskuelig side!

Jeg er personlig stor fan af den slags tema, som du bruger, hvor der indgår en slider på forsiden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Elegant og professionel side Smile

Dog irriterer det mig lidt, at en som mig, der har en 27' 1440p monitor, at headeren og footerens width ikke er 100%

Ellers en super lækker side.

Du får lige her et billede, hvor jeg har lavet nogle streger på siden for at markere det, jeg snakker om.

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er virkelig en flot og overskuelig hjemmeside! Virkelig mange lokale massagekliniker tager internettet forgivet.

Har du overvejet at gøre det muligt at lave en tidsbestilling på hjemmesiden? Jeg kan kun gå ud fra, at det er noget der er dyrt og svært at lave, men jeg tror virkelig, at det ville give flere bestillinger. Personlig ville jeg selv elske at kunne tjekke og vælge ledige tider. Og man kunne formentlig også undgå misforståelser, da man får det hele på skrift (Ordrebekræftelse på e-mail).

Med venlig hilsen

Martin

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Rigtig fin og overskuelig side ;)

Det eneste jeg kan se der mangler er de lovpligtige oplysninger som CVR nummer, Cookie- og privatlivspolitik (Analytics) og om priserne er med eller uden moms.

Vh.

Kennet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

flot design 

seo halter en del på siden  her er masse i forbedre på siden 

forsiden lav der mindste 500 ord dog er næsten nok nuværende hvis skriver seo optimale tekst 1 gang h1 overskrift h2 underskrift og tekst h3 h4 og tyk skrifte type vigtige ord ja der ord men du optimere jo ikke teksten derved viser du ikke google hvad der er vigtige ord på siden  ved at gennemarbejde grundig teksten kommer du op de ord 

meta titlen google er 69 tegn lav den aldrig over 68 tegn og anbefales 60 tegn og beskrivelsen er 297 tegn lav den imellem 120 tegn og 160 tegn  generelt hele siden mangler meta beskrivelser og meta titler enten for lang eller for korte 

husk titler og tags alle billeder jeg fandt  nogle der mangler  al  tekst og titlen 

der er en kæmpe seo fejl siden omkring duplikat jeg tjekket  det er muligt at tilgå dit website både med http://www. og uden www. foran dit domæne lav en 301 redirect til din fortrukne url.

social markedsføring seo der mangler google plus facebook til firma side open graph like og del facebook 

okay tilfreds med antal tekst siden dog må mangler optimere generelt hele siden angående løbende indholde anbefales blog på siden 

ja der mangler også cvr nummer fodnoten på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel 

Må jeg spørge indtil jeres overvejelser i forhold til at påtvinge folk at indtaste e-mails ved "bliv ringet op"? - men ikke tlf. nummer? 

Min erfaring, siger at konverteringen på bliv ringet op funktioner, konvertere højst ved blot navn og tlf. nummer. Så kunne være spændende at høre omkring jeres overvejelser her? 

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Flot og enkel side, og nem at navigere rundt i.

Det ville ikke skade med et par testimonials fra tidligere tilfredse kunder. Det øger altid troværdigheden ved sådanne ydelser.

Derudover, de 4 gennemgående bullets: "sammen mere end 20 års erfaring" etc: mon ikke de har nogle bedre argumenter for at vælge dem, end "Central beliggenhed" og "gratis parkering". Bare en tanke.

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)