Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"360 graders" IT platform til Plantecenter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle,

Jeg ville høre om der var nogen der kunne bistå mig med anbefalinger til etablering af web-baseret platform(portefølje) af system(er) der kan bruges i forbindelse med drift af et plantecenter. Jeg ser gerne en 'Single-version-of-the-truth' model hvor der ikke skal replikeres diverse elementer mellem de forskellige behov (dvs. lager beholdning skal være synlig fra POS + webshop... 

Følgende elementer gør sig gældende:

- Oprettelse/vedligehold af kunder (incl. loyalitets system)

- Oprettelse af leverandører (mappet til produkter og/eller produkt-kategorier)

- Håndtering af Produkter

- Håndtering af centralt eller flere varelagre (Fx. både butik/webshop og gerne med "interface" muligheder til evt. fjernlager, som fx. leverandør)

- POS support

- eCommerce/Webshop

- Endelig, skal det hele gerne kunne interface med Dinero


- Et sidespørgsmål. Er der nogle der kan komme med anbefalinger til tidsregistrering/vagtplanlægning/løn håndtering af evt. faste medarbejdere + timelønnede, samt håndtering/varetagelse af udbetaling af løn med efterfølgende evt. automatisk bøgføring i Dinero?

Pft.

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tror du skal passe på med at fokusere for meget på et onesize fit all model, men nærmere være opmærksom på systemerne understøtter de konkrete forretnings gange du har samt at de har et godt API til integration

Som jeg læser det er det nærmest fra scratch du vil starte ?  

Jeg vil klart anbefale dig at få brugt tid på at få beskrevet de funktioner du har brug for, min erfaring er at den tid/ressource du bruger på at få lavet en ordentlig gennemgang før du kaster dig ud i "det første og bedste" vil komme mange gange tilbage igen

Angående dit sidespørgsmål: Jeg lancere et vagtplanlægnings og tidsregistrerings system inden sommer ferien, der kommer i step 2 løn kørsel med, den første beta brugere jeg får på bruger også dinero, så det er den vi kommer på først

Hvis du har interesse i at blive beta bruger på systemet er du velkommen til at sende mig en PM besked eller skrive her

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Processerne behøver ikke være så fastdefineret på nuværende tidspunkt, og i meget simpliceret forstand kan de blot defineres som:

- Håndtering af lager
- Håndtering af salg via butik og eShop
- Håntering af leverandører
- Håndtering af kunder (Både private og erhvervskunder)

... 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet en Webshop med lagerstyring og tilknyttet POS ? (Magento eller Prestashop f.eks) , hvis denne så har integration med dinero har du et komplet system 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er faktisk præcist sådan noget jeg havde tænkt - Men ville lige høre om der var nogle der havde erfaring med nogle af dem... =)

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er freelance udvikler og har erfaring indenfor feltet, især med API integrationer

Du er velkommen til at skrive på ib@bitfork.de for en forslag/gennemgang af dine muligeheder

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg tror godt vi kan hjælpe dig.

Vi kan ihvertfald håndtere de 4 ovenstående punkter i vores POS system og endnu mere hvis du også vælger vores økonomisystem.

Du vil f.eks kunne fakturere erhvervskunder direkte på POS delen også via EAN

Vi har lavet en god integration imellem Magento, Shopify, og POS løsningen som laver sync hvert 30 sek

Du kan se lidt mere her:

www.iconomy.dk

www.i-pos.dk

VH

Anders

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amelsen

Vi har idag et par plantecentre og engros forhandlere i vores kundeportefølje - jeg tror måske vi kan hjælpe dig med en smart løsning.

De elementer du lister op , kan vi ihvertfald opfylde rigtigt mange af , også Dinero og ecom integration, loyalitet, lager og POS:

Du må gerne finde inspiration - men endelig også gerne ringe for en snak 77343480

http://amero.dk/losninger/branchelosninger/kassesystem-engrossalg/

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)