Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO -succeshistorier

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har igennem det sidste stykke tid forsøgt at blive lidt klogere på SEO i forbindelse med åbningen af vores webshop.

SEO er jo en lang og sej kamp, men jeg tænkte om der måske var nogle, der havde nogle succeshistorier de ville dele.

Eksempelvis hvor hurtigt eller hvor mange pladser de hoppede frem på Google på én gang, om de ved en lille ændring mærkede et markant spring opad på listen.. Og måske også lidt i modsatte grøft - hvordan man ud af det blå faldt røg langt tilbage.

Del gerne :)

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er en success historie men jeg ligger ca. nr. 15 på søgeordet tørklæder. Jeg ligger på side 1 på andre niche søgeord.

Det har taget et lille års tid at nå hertil og har været 2 skridt frem og 1 tilbage. Jeg har oplevet perioder hvor jeg er faldet langt tilbage uden at kunne sige præcis hvad årsagen var. Jeg har primært arbejdet med on site seo.

Det har været en udfordrende men også meget tidskrævende process.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Sem & SEO er det en langsigtet proces . Prøv at eksperimentere og en dag måske vil du være glad :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige SEO optimeret 29 kategorisider på www.g9.dk hvilket over de første 3 måneder har givet en trafik stigning på 119% sammenlignet med samme tid sidste år. (Sitet var ikke i forvejen optimeret - så nok derfor det store spring). Yderligere kan jeg fortælle at G9's adwords nu performer 25% bedre, dvs. vi får 25% flere besøg for det samme budget. Og afvisningsprocenten for disse er faldet markant, primært nok pga. de forbedret landingssider :)

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres bidrag :)

Rent hypotetisk: Hvis man lavede en helt ny hjemmeside/webshop med et almindeligt produkt (eksempelvis møbler) og samtlige nyhedssites, blogs osv. skrev en artikel om det - ville man så teoretisk kunne springe op på 1. pladsen indenfor få dage? Eller tager Google's også hjemmesidens levealder med i sin beregning?

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej mynewart,

Rent hypotetisk ville det godt kunne lade sig gøre - men alligevel nej. Jeg er ikke ekspert på området, men anciennitet har bestemt også en finger med i spillet fortæller min erfaring. Den trafik som nr. 1 skaber er i øvrigt så selvforstærkende, afhængig af ordets værdi i branchen, at det vil tage lang tid og et gedigent arbejde at skubbe den ned.

Angående min egen succeshistorie, så har jeg i løbet af et 1 år opnået spring fra side 3-4 til side 1 på næsten samtlige af mine nøgleord, og størstedelen med top 5 placeringer og et par side 1 nr. 1 placeringer på mindre tunge keywords. Fsva. de helt tunge og dyrebare nøgleord i min branche, så er jeg næsten ved at lande et par side 1 placeringer.

Jeg har så også brugt adskillige timer hver eneste dag i et år, og har siddet mange nætter og analyseret mine konkurrenters styrker og svagheder. Et godt råd, uanset hvor simpelt det end lyder, er at finde ud af hvad forbrugeren faktisk søger - og ikke hvad du tror de søger. Jeg har stadig mange konkurrenter - store advokatfirmaer, der i deres omtale af deres produkter bruger det juridisk korrekte ord for servicen - men ikke et ord som forbrugeren nogensinde vil benytte sig af.

Held og lykke med SEO-kampen, den er satans underholdende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

man må nok kalde min seo historie med min poledancer side en succes side kun et halv år gamle ligger første side på ord såsom stripper nummer 6 lige nu med med mere og hele er gør det selv seo  mig selv kun , ingen udover mig selv har været over siden 

jeg har også kæmpet en del for at få det derop jeg lavere min side mere info rig med mere 

cpu er dog høj når der kommer mange besøgene på min side så der er noget også der at arbejde med 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

mynewart.dk:

Tak for jeres bidrag :)

Rent hypotetisk: Hvis man lavede en helt ny hjemmeside/webshop med et almindeligt produkt (eksempelvis møbler) og samtlige nyhedssites, blogs osv. skrev en artikel om det - ville man så teoretisk kunne springe op på 1. pladsen indenfor få dage? Eller tager Google's også hjemmesidens levealder med i sin beregning?

ikke første pladsen det ord men kan tjekke møbler er ikke udenlukket efter 1 måneden hvis laver får nogle nyheds links med mere , den nummer 1 har ikke verdens højeste trust rank de sidste pladser er meget ekstrem dårlige seo mangler tekst sider få ord kort titlen for lang meta beskrivelsen , billeder ikke optimeret mangler h1 h2 siden alle sider er ikke givet titler mangler facebook google plus og mangler SSL CERTIFIKAT og sådan kan man blive ved 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Til det danske marked har vi brugt en del tid på at lave temasider om kønssygdomme, der virkelig har hevet noget trafik hjem og hentet markedsandele på specielt klamydiabehandling (mest udbredte kønssygdom). Det "sjove" er at siderne ikke handler om vores egen service, men hvor i landet man kan blive testet for kønssygdomme (noget som vi ikke tilbyder).

Det samme gør sig gældende for astmabehandling, hvor vi efter at blive erhvervsstøtte hos Astma-Allergi Danmark har skrevet et par sider om hvem de er deres apps.

For vores affiliates har der været store gevinster at hente på meget specifikke temaer hvor konkurrencen er lille. En af de ting som vi kan se virker er at ranke på produkter som ikke sælges i Danmark, men der (åbenbart) stadig er folk som søger efter og så henvise til lignende alternativer som vi sælger.

Og så til det med at ryge langt tilbage: Sørg for der ikke er fejl i jeres kode når i laver en større opdatering af hjemmesiden - når Google pludselig ikke kan finde 20% af jeres indhold så koster det mange pladser (vi er heldigvis tilbage over det tidligere niveau igen).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)