Hej. Jeg er ved at lave en ny webshop i Magento til et helt nyt firma som vil sælge bæredygtige produkter til primært byggebranchen. De har lidt travlt og vil gerne have siden op at køre rimelig hurtigt med et minimum af indhold (til at starte med). Jeg har overbevist dem om at der bør være bare lidt indhold ud over produkterne, så jeg har prøvet at lave et udkast til hvad der som minimum skal være af indhold på siden før den går i luften (ud over de ca. 200 produkter i 3 hovedkategorier og flere underkategorier). Jeg har vedhæftet et screenshot af menuerne og footeren som de ser ud nu. Kunden ønsker at siden, navn, produkter osv. skal holdes helt hemmeligt indtil siden går i luften, og jeg har derfor ikke lavet nogle brugertests endnu. Jeg har af sammen grund lavet de fine grå kasser over logo, kategorier og firmanavn. Der vil senere blive tilføjet en "hjælp/spørgsmål" side med FAQ, guides til produktanvendelse, køb i shoppen mm., men de vil ikke at lave dette nu. Kundeservice delen bliver fra start også kun en kontaktformular (med mulighed for at blive ringet op). Telefon og telefontider og chat support kommer også først senere. Håber i kan hjælpe med at komme med nogle input om hvad der som minimum børe være på en professionel B2B webshop der sælger bæredygtige produkter primært til byggebranchen. Vh. Kennet Leth Sørensen |
Hvis man skal koge suppen helt ned, så kan man sige, at der SOM MINIMUM bør være muligheden for, at kunden kan købe, betale og modtage den pågældende virksomheds produkter - simpelt.
Det er naturligvis en glimrende idé med handelsbetingelser (påkrævet) samt pænt design og så videre...