Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan mit check out flow forbedres? (Kunderne smutter tomhændet fra shoppen)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Skype-Wink

Jeg driver mærket Vigorous, hvor jeg sælger streetwear til de unge. Størstedelen af min marketing er gennem de sociale medier, hvor jeg også kan se, at jeg rammer min målgruppe relativt godt. Dog smutter langt de fleste tomhændet fra shoppen.

Hvordan kan det være? Har I nogen råd?

www.Vigorous.dk

Tak på forhånd :)

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 04:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige kigget din shop hurtig igennem, og det er jo ikke fordi du har et kæmpe udvalg i din shop! :)

Hvis du ikke allerede bruger google analytics så vil jeg anbefale dig at få det installerede med en tracking på din kurv, samt måske et heatmap så du kan se hvor du mister dine kunder.

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Teknisk ser din shop fin ud. Tror ikke der er noget i vejen med den.

At folk ikke handler kan der være mange grunde til. Prisen er for høj, udvalget er for lille, fragten er for dyr etc. 

Du skriver du får folk ind via sociale medier. Er det annoncer? Det kan være der er en diskrepans mellem det de ser på Facebook etc. og det de ser på shoppen. Det kan også være målgruppen er forkert. Det er svært at afgøre med den information vi har.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin

Hvor specifikt målretter du din markedsføring? Hvis din markedsføring ligger op til at folk skal kigge ind på shoppen og "lade sig inspirere", så vil din afvisningsprocent typisk være høj, samtidig med at din konverteringsrate vil være lav. 

Hvis du eksempelvis sælger et iPhone til 50 kr, og reklamere med dette specifikke produkt, så vil du kunne forvente en høj konverteringsrate. 

Tror du skal fokusere på noget story telling, da jeg antager at dit brand i forholdvis ukendt overfor målgruppen.

Håber du knækker koden til succes :-) 

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Jeg er sikker på at du vil råbe og skrige af mig efter det her! :) Men! Farverne på knapperne inde på hele din shop er altså ikke særlig gode synes jeg? Alle knapperne har samme grå farve? Du vil nok kunne hente en del med de korrekte farver på læg i kurv, og gennemfør køb-knappen?

- FlyETA.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes for få produkter , jeg savner flere og mere at vælge imellem 

jeg tror mange laver prøve købe ser de samlet priser med fragt nemt regnet ud .

med kun 367 facebook følger din side skal der flere følger siden og de skal selvfølgelige være relevante følger så kommer der flere køber , jeg synes antal følger er lavt 

jeg synes godt du må visse dit ansigt på dine billeder hvis selvtillid i dem det tror jeg sælger bedre 

sats også søgeord optimering , derved også kunder andre steder fra end facebook 

  • sæt al tags billederne og titler 
  • mere tekst siden kombineret h1 , h2 h3 
  • få meta beskrivelsen alle sider anbefales 60 tegn overskrift og meta teksten 120-160 tegn 
  • mangler google plus siden 
  • kun 4 links til din side https://majestic.com/reports/site-explorer?q=https%3A%2F%2Fvigorous.dk&oq=https%3A%2F%2Fvigorous.dk&IndexDataSource=F

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Benjamin

Der er utrolig mange webshop der efterhånden har fri fragt, så at man skal betale for fragten vil gøre ondt på mange.

Jeg undrer mig over at man ikke kan bruge Dankort derinde? Kunne man tænke at de unges forældre eller lign. er kunder på vegne af de unge?

Man kunne måske lægge det ud med at give mor eller far mulighed for faktisk at give en gave den unge kan lide, eller måske som et alternativ til bedsteforældrenes strikketrøje? I det tilfælde man køber noget derinde som en gave, så vil det give super plus point hvis du fortæller at de kan få den sendt, pakket ind med til og fra mærkat på. Det giver pluspoint i bogen hos de fleste. Tøj købes på nettet for at gøre det nemt, primært, og med indpakning har du faktisk mulighed for at gøre det endnu nemmere.

Jeg vil sige, ligesom de andre, at udvalget er ret småt. Jeg vil mene at det du har derinde mest blot er inspiration.

Nu er jeg hverken "en af de unge" eller skater eller lign. men tænkte lige på om det måske gav mening at få lavet nogle klistermærker eller lign. som man måske kunne smide under sit skateboard. Du kunne så sende klistermærket eller lign. med i pakken når man har handlet. Ved ikke om "man" gider sådan noget, men som sagt var det blot en idé.

Jeg vil mene at din primære udfordring faktisk er antallet af varer. Udvalget er for lille.

Jeg synes det er nogle ganske fede billeder du har under varerne, men kunne man måske tydeliggør det lidt mere at det er en album og ren inspiration så der ikke opstår forvirring?

Det er svært for os andre at gætte på din udfordring, så google analytics skal du have sat på siden, og det skulle helst være i går. ;) Derefter kan du så følge med i hvordan dine besøgende bevæger sig, hvad de reagerer positivt på og hvad de ikke kan lide.

Held og lykke med shoppen.

Venlig Hilsen

Gry

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvor stor en del er det der smutter uden at købe?

Tror nok den gennemsnitlige konverteringsrate for tøj på nettet ligger på 2-4% eller lign. (er der nogen der kender det rigtig tal).

Nogle af de store webshops (Amazon, Zalando, osv.) ligger vist nok på et gennemsnit på 6%, men de har mange kunder der går direkte til deres side for at købe (kigger ikke på andre sider i købsprosessen).

Vh.

Kennet

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg kan se du allerede kører med Google Analytics. Kan du ikke ser der hvor det er folk springer fra?

- Er det når de ser prisen for porto?

- Er det når de finder ud af at de ikke kan betale med Dankort/Mobile Pay?

Hvis du har sat Google Analytics rigtig op burde du kunne se dette?

Vh.

Kennet

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kennet Leth Sørensen:
Hvis du har sat Google Analytics rigtig op burde du kunne se dette?
Man kan se det under Adfærd -> Websiteindhold -> Afslutningssider

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)