Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, hvad kan vi gøre bedre?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Min bror og jeg har i et par måneder nu arbejdet med at få en webshop op at køre. Og nu føler vi endelig at webshoppen er klar til at møde kunderne.

Men er den nu også det? vi kunne rigtig godt tænke os at høre hvad i synes, både godt og ondt.

Link: energidrikken.dk

Vores mål er at have Danmarks største udvalg af energidrikke. Vi kan se, at ingen andre har samlet et større sortiment, trods et stigende

forbrug af energidrikke. Vores udfordring er selvfølgelig at vi skal overbevise forbrugeren om at handle online i stedet for det lokale supermarked.

Vi håber at høre fra jer :-)

Mvh Mark og Martin

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Nissen:

Hej amino

Min bror og jeg har i et par måneder nu arbejdet med at få en webshop op at køre. Og nu føler vi endelig at webshoppen er klar til at møde kunderne.

Men er den nu også det? vi kunne rigtig godt tænke os at høre hvad i synes, både godt og ondt.

Link: energidrikken.dk

Vores mål er at have Danmarks største udvalg af energidrikke. Vi kan se, at ingen andre har samlet et større sortiment, trods et stigende

forbrug af energidrikke. Vores udfordring er selvfølgelig at vi skal overbevise forbrugeren om at handle online i stedet for det lokale supermarked.

Vi håber at høre fra jer :-)

Mvh Mark og Martin

Jeg synes i på forsiden skal vise jeres produkter i stedet for at linke til kategorierne. 

Det ser super lækkert ud på den her del af siden: http://energidrikken.dk/collections/energidrikke at billederne står skarpt ved siden af hinanden. 

* Fjern sideskift på produkt siderne, vis alle produkter eller lav det om til noget automatisk at den henter flere når man rammer bunden. 

* Billederne på forsiden synes jeg virker lidt forkerte. De er da fra energidrik producenter, men passer ikke rigtig ind i jeres forretning. For i har jo intet med de events at gøre. Se om i ikke kan få nogle billeder som er relateret til jer ind. 

* På bloggen. Lav en sidebar eller gør den fuld bredde.

* Den der med at pant er med i prisen. Få lavet den lidt anderledes. Fjern at man kan skjule den. Det er så vigtigt at man ved det og den bør ikke kunne fjernes.

Det var lige hvad jeg hurtigt tænkte da jeg kiggede på den.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Hvad med at få lavet en "om os" side. Det er da super interessant at høre om to brødre der sælger energidrikke på nettet, evt fortæl om jeres passion for energidrikke(hvis i har det). Det er også med til at skabe en højere troværdighed. :)

 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for respons! Det er altid godt at få et par nye øjne til at se det hele igennem :-)

Det er helt sikkert nogle punkter vi vil få kigget på og rettet hurtigst muligt Smile

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark og Martin 

I skal have stor ros for webshoppen helt overordnet. Lækker og brugervenlig opbygning, nemt og enkelt at lede igennem jeres sortiment, samt finde de relevante produkter man måtte ønske. Thumps up! 

Jeg synes dog at forsideslideren halter bagefter i forhold til resten af shoppen. Billederne virke en smule uskarpe, samtidig med at der kun kan interageres ved at klike på "Klik her", ellers skiftes der videre til næste slide. Jeg er helt med på idéen bag slideren, altså at danne nogle visuelle rammer, men overvej eventuelt hvorledes I bruge disse slides mest fordelagtig for salget. 

Held og lykke med jeres fortagende :-) 

Fra Århus v
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker hjemmeside!

Men noget jeg falder over da jeg drikker okay meget af den slags, er at næsten hver uge har et supermarkedet dem på tilbud i hvertfald cult og monstre som regl også den store 500 ml til 10 kroner plus pant. Så jeres pakke priser ligger for højt i forhold til vis du skal overbevise sådan en som mig at købe en kasse :)

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark & Martin. 

Det er en super flot og præsentabel webshop i har fået stablet på benene, der er et par ting jeg bed mærke i. 

Jeg er enig i at jeres slides på siden godt kunne være bedre, det er som om i har manglet noget ordenligt tekst at skrive, og at finde billeder som evt passer til teksten. Fx '' Mangler vi en variant - Skriv til os '' også er der et billede af nogle cykel rytter med nogle CULT dragter på, for mig så passer tekst og billeder slet ikke sammen. Det sammen med sliden '' RedBull Gaming ground '' det passer heller ikke efter min optik.

Jeg går ud fra i har fået lov at bruge de forskellige billeder på jeres side?

På forsiden har i en tekst hvor i slutter af med jeres logo i bunden, det tænker jeg også godt kunne være en smule mindre.


Når man køre musen over et produkt så kan man '' Læg i kurv '' eller '' Se mere '' det står pænt på en linje, men hvis i prøve at åbne det på mobilen, så halter det lidt og ser rodet ud. 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan simpelthen ikke hamle op mod de tilbudspriser, som supermarkeder ofte laver, Desværre.
De sælger faktisk til under vores indkøbspriser, når de sælger en 50cl monster til 10 kr.
Jeg vil også gætte på at de sælger under deres egne indkøbspriser, sådan ser man jo ofte de gør for at få kunder i butikken Big Smile

På sigt håber vi på, at kunne købe større og billigere ind, så vi kan følge lidt bedre med prismæssigt :-)

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brødrene Nissen

1. jeg synes sådan set ikke i skal konkurrere prisen, men udvalget.

2. jeg synes også det er okay, at bruger de reklamer for det giver et klart billede af hvem i henvender jeg til - men det kan måske struktureres lidt bedre. 

3. Jeg tror det ville være en god ide, at have flere indgang til kategorierne, iser dem i forventer vil have det bedste salg.

4. Når der ikke er flere produkter i jeres kategorier, så ville det være mere optimalt med 1 side i kategorierne.

5. Jeg vil anbefale 4 indgang til produkterne. ENERGIDRIKKE, HELE KASSER, PAKKETILBUD OG MÆRKER - hvorimod nu hvor det er lidt blandet sammen. 

6. Når man kommer ind i kollektionen, skal man rulle ned for se produkter, det kunne der måske arbejdes lidt med. 

6. Produkter på forsiden er også en god ide i kunne arbejde med. 

7. Den røde farve på køb knappen er generelt ikke noget der anbefales. Der er måske en god ide, at Split teste lidt her. 

8. Jeg savner tilsvarende produkter på produkt siden

9. Jeg savner tydelige fragt og forsendelses muligheder, leveringstids, mulighed for referencer mm. 

10. Jeg ser nogle gode muligheder for mersalg, fx. små køleskabe, kølere til dåser, små kølere til biler, cykler osv. Kop holdere mm. I kunne lave jeres eget udstyr med tryk osv. 

God arbejdslyst.

Mvh. René Nielsen

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i registreret som fødevarervirksomhed?

Det er lovpligtigt for fødevarevirksomheder at lave et link på deres hjemmeside til deres kontrolrapport på smiley.dk.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)