Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsvare hovedopgave i eksamen, til en sammenlagt bestået karakter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Jeg skal snart til at forsvare min hovedopgave til markedsføringsøkonom, og jeg er desværre i denne situation, hvor jeg er 95% sikker på, at min afleverede skriftlig rapport til den endelige eksamen, er blevet bedømt til en dumpet karakter (00 eller -03).
Det skyldes blandt andet, at en stor del af rapporten ikke blev skrevet ned i opgaven, da jeg ikke nåede at få det hele med, på grund af uventede situationer, der gjorde at jeg ikke fik udnyttet hele min tid til at skrive, som jeg havde planlagt i min tidsplan.

Den skriftlige del af eksamen består for 2/3 del af den samlede karakter, imens den mundtlige eksamen (forsvare opgaven) står for 1/3 del af den samlede karakter.

Lad os sige, at jeg har fået -03 for den skriftlige del, der taler for 2/3 dele af karakteren:
Er det så muligt, at få en sammenlagt bestået karakter, hvis den mundtlige eksamen går rigtigt godt, hvor jeg også præsenterer det materiale, der mangler i den skriftlige rapport?

Er der nogle af jer derude, der er kommet ud for denne situation før, eller kender nogen, der har prøvet at forsvare en dumpet karakter, hvor de formåede at forsvare opgaven så godt, at de gik ud af eksamen-lokalet med en sammenlagt bestået karakter?

Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Godefter middag tushikikato.

Såfremt at den skrevne del tæller for 2/3 og du får -3 for den.
Da vil du så skulle have 12 mundtligt for at bestå.
-3+-3+12=6
6/3=2.
Hvilket ville gøre at du bestod.
Dog såfremt at din opgave blot er mangelfuld vil du sandsynligvis blot få 00.
Hvilket medfører at du kun behøver et 7 tal mundtligt for at bestå.
0+0+7=7
7/3=
2.33 gentagende.


Jeg har personligt gået op og skulle forsvare en opgave der var dumpet på forhånd, med en censor og eksaminator der havde holdningen at jeg ikke burde bestå da jeg gik ind.
Jeg gik ud med et 02.

Hold humøret højt, og husk at udstråle selvtillid når du går ind og forsvarer den.
Mvh.
Kallesen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)