Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kloge legekammerater søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har efter flere års skuffeprojekter måtte sande at jeg er dygtig til at udtænke spil koncepter og lave grafikken dertil, men jeg brænder hurtigt ud når det kommer til programmeringen.

Jeg arbejder til daglig som udvikler og designer og har 17 års grafisk erfaring. jeg har udviklet flere spil koncepter i flash men kommer altid til at miste interessen når det bliver for svært og så går jeg i gang med at udvikle næste spil koncept(grafisk). Jeg arbejder i 2d da jeg kun har lidt erfaring i 3d.

Jeg leder med lys og lygte efter en spiludvikler eller flere eller en programmør der har en drøm om at udvikle spil(ios/android) men ikke har de grafiske evner. Jeg selv er 30+ år så det vil være super godt hvis du/i minimum er 25+.

Går du selv med ideer eller har kode liggende som der bare mangler et grafisk touch er jeg selvfølgelig også åben overfor det. jeg har bare indset at jeg har behov for nogen at lege med, vi kunne eventuelt starte med noget simpelt bare for at komme ind på hinanden.

Procenter hvis firma skulle oprettes har jeg ikke tænkt så meget på da det kommer an på kompetencer og erfaring hos de forskellige.

PS.
Bliver lige nødt til at lave lille efter notits til en der garanteret ville komme med standard kommentaren (udvikleren skal mindst have 70%, da denne laver det største arbejde)

Jeg ved godt i form af egen erfaring hvor meget det kræver i forhold til programmering men når det så er sagt kan man lave den smukkeste og mest geniale kode og have en kæmpe procent af et projekt men hvis man ikke kan få det ud til brugerne eller har nogen at kunne have det sjovt og hyggeligt sammen med, der har de kompetencer man selv mangler så kommer man ikke særligt langt.

Fangede jeg din interesse så skriv gerne kort om dig selv og hvad du kunne tænke dig, dette skal være et projekt hvor der er plads og som kan rumme os alle.

OBS dette er ikke lønnet som udgangspunkt men forhåbentlig starten på et fantastisk samarbejde. 

De bedste hilsner

Optimisten

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde måske ændre titlen, så folk har en ide om hvad du leder efter ;)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Slangerup
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Optimisten

Har du mulighed for at vise noget du har lavet (evt bare noget skitse eller lign), da det umiddelbart lyder meget spændende.

Er selv udvikler og er i fritiden i gang med at lave en platform der skal indeholde flere forskellige selvudviklede spil (kortspil, 2d spil, mm), og er selv ikke specielt interesseret i at  designe, men mere at kode selve funktionaliteterne :)

Pt. er min plan med mit projekt ikke at tjene de store penge eller lign, men på at få lavet noget som der er nogen der gider at bruge.

Hvis det virker lidt interessant kan du skrive en besked her på Amino eller til dar.glantz@gmail.com

Mvh

Christian Glantz

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)