Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge telefon.nr. / domainer har de nogen værdi ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har her et spørgsmål, indledende mest af interesse,

Jeg ejer følgende 2 numre, 225 66 225 og 225 94 225, som en gadesælger en gang joked med, at de var da penge værd, og jeg burde sælge dem, jeg slog det indledende ud af hovedet som værende noget vrøvl, og i øvrigt havde jeg tænkt mig nok at tilknytte dem min virksomhed.

I mellemtiden, så er missionen angående min virksomhed blevet omdefineret, og skala er blevet en smule mindre :-)...

Så nu var jeg egentlig bare interesseret i hvad andre tænker.

1: er det overhovedet lovligt at "sælge" retten til et telefon.nr.
2: Hvad ville sådan 2 numre der overhovedet være værd ( I jeres tanker ).

Jeg glæder mig til om i vil dele jeres tanker på området, og måske starte en debat om hvorvidt sådan noget overhovedet betyder noget i disse "google det" dage :-)

Jeg ejer i øvrigt også domain navnene "tilbud.online" og "spil.online", som jeg havde / har nogle projekter planlagt til, men jeg har ikke rigtig fået taget mig sammen endnu, er der nogle som tror jeg ville kunne sælge ét eller begge, så jeg måske ikke "spænder buen for hårdt" med for mange projekter adgangen :-)

God søndag aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle der være nogle her, som havde interesse i at købe nogle af disse ting ?

Jeg har i øvrigt ét yderligere domæne navn "framework.systems",

Har nogle af jer nogle gode idéer til hvordan/hvor man kan annoncerer sådanne ting ?...

Jeg ender nok med bare at lukke min virksomhed, så jeg er ikke interesseret i nogle kæmpe beløb, der er et "hul" i kassen og jeg er naturligvis interesseret i at komme tættest muligt at kunne lukke uden konkurs, men jeg aner samtidig intet om hvad tingene er værd.

Hvis nogle er interesserede i nogle af understående, så vil stort set intet blive betragtet som et skambud, dog skal arbejdet i forbindelse med overdragelsen give mening, så mindste pris på hver ting = 2.500,-

Ting:

Domæne: tilbud.online

Domæne: spil.online

Domæne: framework.systems

Tlf.nr: 225 66 225

Tlf.nr: 225 94 225

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Nu er det ikke for at tage modet fra dig, men umiddelbart vil jeg mene, at du har sat dine forventninger til prisen for højt.

Du kan måske få en idé om prisniveau på guldnumre på dba.dk eller en simpel Google søgning. 

Jeg håber, at det hjælper. :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar :-)... Min "forventning" er baseret på tidsbrug for at overdrage, men hvis den er for høj, så skal jeg jo bare opsige dem uden salg, tak for svar :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du dælme en høj timepris. ;) 

Det eneste det kræver at overdrage nummeret er, at du udlevere doner ICC til køber, som derefter får sit teleselskab til at starte en portering. Det tager 5 minutter af din tid. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må jo blive en timepris på ca 30.000 :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

30.000 er da også helt fair? Hehe, men ok jeg ved kun hvad det har krævet at flytte dem når jeg personligt har gjort det mellem firmaer... ;-)

Men du er måske interesseret? Hvis det virkelig er så nemt, så kan jeg naturligvis gå en del længere ned! ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke redigerer mit indlæg, så bare lige for god ordens skyld, hvis nogle  skulle falde over den, disse er ikke længere relevant, da jeg allerede har besluttet blot at opsige, jeg ser ingen værdi i dem.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)