Hej Kim
Så kan jeg bedst lide bryllups listerne. Der er mest ro over det hele, når kolonnerne står over hindanden.
Mht. fonten. Er begge fonte "paragraph"? Måske hvis du gør overskrifterne til H2,3 eller 4? Så fortæller du også Google en smule om hvad der er vigtigst på siden.
Forsiden er jo bare et design valg. Men hvis du starter med et rent galleri fratager du dig selv muligheden for at få noget SEO ind på din vigtigste side. Hvis du kan klemme 3-400 ord ind centreret om et godt søgeord/sætning, hjælper du dig selv godt på vej. Måske kan du lave en overskrift med en lidt længere "appetitvækker" underoverskrift. Under galleriet kunne du have noget mere brødtekst, evt. i forbindelse med nogle iøjenfaldende "blurbs" eller anden tekst. Dit Avada tema har masser af den slags.
Dit logo og din menu fungerer rigtig godt med et baggrundsbillede. Den hvide baggrund kvæler det hele lidt. Prøv evt. at lave en hurtig testside med dit konfirmationsbillede eller den gravide kvinde ovenpå dit galleri, med over/underoverskrift ovenpå billedet som du har på prisliste siderne. Det giver et lidt bedre snapshot af hvad du kan. Din kunde vil ubevidst også gerne se lidt design lir når de lander på din side. På den måde kan du give dem en hurtig fornemmelse af din smag for komposition. Og bare rolig, folk skal nok finde dit portfolie :o). Det er det de kommer for at se.
To extra tips:
1: Jeg savner et home, hjem eller "Start her" menupunkt. Men det afhænger naturligvis af hvad du ender med som forside.
2: Der er lidt grums i alpha kanalen på dit logo. Det ses tydeligt på bryllup prislisten.
Nå, det var nok brok fra mig. Det er jo så let at se ting med friske øjne :o)
God arbejdslyst.
Mvh.
Michael Glans
Hjemmesidestudiet.dk