Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress prisliste - Overskulig og pæn, eller ?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ingen der vel knytte en kommentar? :)

Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Ser egentlig okay ud, enkel og overskuelig. Syntes dog det irriterer mine øjne, at de to bokse ikke har samme brede, er som om siden tipper lidt for meget mod venstre, prøv evt. at lave den øverste boks samme brede som den nederste.

En anden lille ting der også kunne ændres var evt. at gøre overskrifterne på kolonerne lidt tydeligere, måske gøre dem en lille tone mørkere.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ovennævnte, ville jeg også lave overskrifterne om til fed skrift ;)

Bliver det så sådan, at man kan bestille direkte fra hjemmesiden? For det kunne være smart. Måske integrere en kalender med ledige tider eller lignende :)

Og jeg faldt lige over en stavefejl i teksten til venstre :)

så skal vi --> udarbejder <-- en pris til din opgave. 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det virker overskueligt Smile

oversættelsen mangler fra engelske til dansk 

Dog der mangler jo info om jer kontakt oplysninger med mere og da jeg tidligere har læst i ikke ønsker meget på tekst siden , så er noget af det spændende jo også hvordan nyheds blog placeres da man ikke kommer udenom tekst er nødvendigt i seo 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mangler oversættelsen ? :-) 
Jeg ved i under kategorierne står det på engelsk, der skal selvfølgelig nok blive lavet om. 

Jeg vil forsøge at gøre de to tabeller lige store - med lidt tydeligere overskrifter. 

''OM'' siden kommer naturligvis til at indeholde en smule tekst om Fredericia Fotografen, men slet ikke i samme grad som før, så jeg må nok indfinde mig med at jeg ikke kommer på side 1 på google, lige med det første. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Hvor mangler oversættelsen ? :-) 
Jeg ved i under kategorierne står det på engelsk, der skal selvfølgelig nok blive lavet om. 

Jeg vil forsøge at gøre de to tabeller lige store - med lidt tydeligere overskrifter. 

''OM'' siden kommer naturligvis til at indeholde en smule tekst om Fredericia Fotografen, men slet ikke i samme grad som før, så jeg må nok indfinde mig med at jeg ikke kommer på side 1 på google, lige med det første. 

Det var kategorier jeg mente der stod det med engelsk tekst

Altså meget svært komme højt op som før med mindre tekst men hvis får mere social deling facebook og google plus og får nogle flere kvalitet links til siden kan du godt stige

jeg synes hvis ikke ønsker forsiden meget tekst , vil jeg anbefale en blog på siden hvor der skrives lidt indlæg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg kendt for at være lidt sær, så måske er det kun mig der tænker dette, men:

Ordet priser, som overskriften i den anden kolonne, det irriterer på en eller anden måde, mine øjne, når jeg kigger ned over listen.

Jeg tror det ligger i at Priser vel er en overskrift for alle tre kolonner overordnet, og jeg forventede "ordet" 'kr.' eller bare ingenting i pris kolonnen :-)

Det er hvert fald lige mit indspark.

Ud over det, så er enig i at overskrifterne burde være med fed.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jeg vil prøve at fjerne det fra den anden boks, og se hvordan det ser ud. Det kan sagtens være du har ret. :-) 

Tak for input. 


Hvad angår min søge optimering er en blog måske ikke så meget mig, da ikke føler jeg har noget relevant at fortælle kunderne, der forgår alt sammen på facebook med små hurtige beskeder og billeder. Jeg er bange for det vil blive for meget at træde vande, og spild af min tid at lave en blog. Selvfølgelig vil min placering blive bedre, men jeg må forsøge at arbejde på en anden måde og prøve at se om jeg kan komme højere op på google selv om jeg ikke har tekst på forsiden, og selv om jeg ikke får så meget tekst. 

Jeg tænker at lidt tekst til billederne som ikke ses af kunden må også blive fanget af google. Nogle gode ord på '' OM '' siden må gøre en smule også. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kiggede lige igen, denne gang fra mobil, her har du et problem i forhold til listen, har du ikke nået til det endnu? Eller har du måske en stor mobil?

Jeg har en Sony Z5 compact.

Du bør som minimum understøtte ned til 640px i bredden, jeg plejer at tage 360px eller 480px afhængig af hvor kritisk den enkelte info er, men "priser" virker relativt kritisk :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)