Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ingredienser til colaen der skal udradere Coca cola og Pepsi :-)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Been:
Super fedt projekt du har igang i, fulgte også med på dit sidste opslag. 


Mange tak skal du have.

Og også mange tak for linket. Det vil jeg glæde mig til at nærstudere i aften :-)


Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle der bidrager med gode links og flinke beskeder!

Satser på at lave en cola-kogning-workshop efter ferien :-)

For at opsumere så mangler jeg følgende

colanød ekstrat

E-150d

Jeg ved man kan købe det hos LCH i Hillerød men der har jeg ikke fået hul igennem (endnu)

Er der nogen der kender lignende virksomheder (www.lch.dk) i Danmark eller EU?

De bedste cola hilsner

Anders

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kender du dem her.. Om den er god eller ej ved jeg ikke men det ser i hvertfald ud som om de formår at distancere sig lidt fra Coka Cola, hvilket jeg tænker godt kunne være et krav for at skabe en succes med en ny Cola på markedet :)

http://qkola.com/benefits.html

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TADAAAAAAAAAAAAAAAA

Efter 3 års colabrygning (altså ikke intensivt, det har mere været en aften her og der) kan jeg nu endelig annoncere at det er lykkedes mig at lave en cola-sirup...

Jeg har mange gange lavet noget der kunne fortyndes med vand og til nøds også drikkes, men nu har jeg simpelthen en sirup der smager af cola.

Det er tilmed lykkedes mig at finde et mikro-bryggeri som er villig til at lave en mindre produktion af den...

Det har været en lang vej men nu er jeg klar til at erobre markedet derude. Pas på Coca Cola og Pepsi :-)

God weekend 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

du er bare så sej Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool!

Kan du løfte en smule af sløret for hvordan du har gjort og måske også nogle af de erfaringer du har gjort dig under vejs? (jeg forventer selvfølgelig ikke at du deler din opskrift en til en)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Supper fedt, kun være fedt hvis du ville del din erfaringer..

er det nåde man kan smage ?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :


Efter planen kan man smage den til Horsens dyrskue og madmarked d. 14-15 juni...

Men ellers forventer jeg da at man snart kan få den på hvert gadehjørne i en by nær dig :-)

Jeg har delt lidt erfaringer i et svar længere oppe 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:

Cool!

Kan du løfte en smule af sløret for hvordan du har gjort og måske også nogle af de erfaringer du har gjort dig under vejs? (jeg forventer selvfølgelig ikke at du deler din opskrift en til en)



Måske skulle jeg skrive et blog-indlæg "Cola-eventyret - en rejse fra en aha-oplevelse i tyskland til produktionen af Danmarks nye læskedrik" :-) Ham Martin Thorborg må bare stille lidt spalteplads til rådighed, så skal jeg nok lave et ekspert-indlæg om det sorte guld :-)

Hvorom alting er så har jeg gjort mig mange erfaringer. Her følger et par stykker:

Ting tager tid : Det har taget mig ca. 35-40 forsøg over tre år at finde frem til min nuværende opskrift. Det kunne selvfølgelig klares hurtigere, men jeg har kun lavet det når der var tid og lyst til det, og når min kone var kommet sig over at køkkenet lignede Jerusalems ødelæggelse efter hvert forsøg (Passion sviner ;-) )

Filtreringen er super duper vigtig... Det har kostet mange viskestykker, og jeg har måtte kassere en del forsøg pga. for meget grums

Skriv ALLE forsøg ned. Både mængder, kogetid osv osv. Selvom det ikke går godt, er der god læring ved hvert forsøg... I starten lavede jeg det ofte på fornemmelser, og det er både skidt når det går skidt og når det går godt

Find en masse (trofaste) venner der gider smage dine forsøg. Deres respons er ret vigtig. Jeg var så heldig at jeg har et drift-team der hvor jeg arbejder. Så de har været tvangsindlagt til at være testere.... 

Fløjt imens du koger colaen. Det kan det godt lide


Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt du kommer med tilbagemelding på dit projekt, jeg læste tråden uden at lægge mærke til at den var startet i 2016:)

Hvis du har ramt smagen så er resten nu bare markedsføring:)

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)