Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP, min forsendelse er blevet taget i tolden

Side 11 ud af 11 (102 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg tror faktisk der er en del svar i tråden - fra bl.a. fashionseller - Jeg tror nemlig ikke det er så meget advokat du skal have fat i med mindre nogen vil kontakte dig og lige gi dig lidt tid. Jeg tror du skal slå på

Unge alder - anede det ikke - kendte ikke til kopivare politik - og ingen penge men - villighed til at låne af din far - og så et lille beløb

Jeg tror bare du er nødt til at tage den derfra. Det er desværre som beskrevet ganske så meget standard det du her mødes med - og det at LV jo har sat en dyr advokat virksomhed på, betyder jo, at denne nu er en omkostning for LV under normale forhold. Den skal derfor lukkes uden for meget "advokateri" og nogen ville nok mene, det havde været proaktivt at kontakte LV og dybt beklage - men nu er du jo hvor du er.

Man kan ikke plukke håret af en skaldet - men derfor KAN de godt have en politik der siger: Vi vil ha de penge for ellers kommer mange flere til at importere fake LV

Vent og se om en advokat giver dig et biip - ellers hold den på det personligt med undskyld osv

Holder advokaten fast - og du får kaldelse til retten, så bør du nok kontakte en advokat.

Der er også den gratis advokathjælp i mig bekendt alle kommuner (tal evt med borgersevice) men de må i princip ikke gå ind i erhverv - men her vil de måske nok ikke kalde det "erhverv". Det skal være hurtigt for at svare Njord hurtigt

uanset hvad - kommer du over det, så fortvivl ikke. - Det kan tage tid og koste noget - men jeg tror stadigt at en evt ret vil se lidt mildt på tilfældet trods alt.

god vind med det _ vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thimsen1234:

Hej alle sammen.

Det er mig der er trådstarter.
Jeg slog kold vand i blodet, og hat gået og ventet, og i dag kom brevet så for Njord advokaterne.

De har stillet et erstatningskrav på 30.000 som er et forlig, og som skal betales inden 14 dage.

Sagen er, at det kan jeg ikke. Og de skriver at gør jeg ikke det, så kommer der renter på.
Jeg kan derimod betale 5000kr, da jeg kan låne dem af min far.

Jeg har tænkt mig at ringe til dem i morgen og forklare dette.


Skulle der nu sidde en advokat her inde, som har lyst til at rådgive mig, og bruge 5min, vil i så ikke være sød at kontakte mig på nr 50252192. Har virkelig brug for hjælp.

Vi var et par stykker, som sagde, at dette ville ske, selvom der var adskillige, som mente det modsatte.

Sat op sort/hvidt, så er det 100% det billigste for dig, at lukke den i et forlig på de 30.000 kr. Grundet de tidligere domme, har LV god dokumentation og referencer, og de vil helt sikkert få meget ud af dette. 

Skal du selv have en advokat på, kan denne måske forhandle kravet ned i 20.000 kr, men din egen advokat skal også have løn, dvs du ender hurtigt med at skulle betale væsentligt over de 30.000 kr inden sagen er lukket.

Jeg vil anbefale, at du sender en mail til advokatfirmaet, således at du har alt korrespondance på mail.

Her skriver du om din situation, om sagen og forløbet mm, samt foreslår dem f.eks at betale 10-15.000 kr, hvoraf de 5.000 kr falder til betaling nu og her, mens de sidste 10.000 kr f.eks afdrages over 5-10 mdr alt efter, hvad du kan overkomme. Måske er du heldig, at de vil acceptere dette.

Jeg vil ikke anbefale, at du inddrager en advokat, men selv prøver at finde en løsning med dem. Er dette ikke muligt, kan du overveje, om du bør inddrage en advokat, men husk på, at han/hun også skal have løn, dvs han/hun skal potentielt kunne forhandle forligsbeløbet længere end, end det de selv skal have i honorar. Og da beløbet allerede er sat relativt lavt, sagen taget i betragtning, kan jeg godt tvivle på, at du får dem forhandlet nok ned til, at det kan betale sig at få en advokat på.

Du bør ligeledes forberede dig på, at hvis du ringer til advokatfirmaet, så er de meget firkantet. De forholder sig kun til loven, dvs alt det du fortæller dem omkring, at du troede det var originale varer mm, det vil de næppe lytte meget til, og blot oplyse at det er dit eget ansvar som importør at tjekke og kontrollere dette.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 11 ud af 11 (102 indlæg)