Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker denne side troværdig?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clement:

Under ydelser kunne i evt. lave en sammenligning ligesom Dinero har her f.eks.: https://dinero.dk/priser/

-skal siges at jeg ikke får provision fra Dinero, men lige det sidste sted jeg kunne huske at have set sådan en. 

Figuren på Om siden virker måske lidt for lalleglad til min smag, men det er jo subjektivt. 

Siden er generelt flot :) 

Det var lidt sådan noget jeg gik efter, men i første omgang synes jeg den er "spiselig". Men der skal helt klart laves noget om, så langt er jeg enig. Problemet er bare lidt at jeg ikke er den HELT store haj i WP. Men ok, man kan vel købe sig fra det, hvis det endelig er.

Jeg har haft snakket en del med min kammerat om netop ham fyren med lommeregneren, men jeg synes egentlig den er fin og han matcher fint billedet under "kompetencer" og de der "bullets" på forsiden.

Tak :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bevidst. Da du kiggede, havde jeg ikke fået skrevet forklaring på, hvorfor der ikke er nogen pris. Det kan også være jeg på et tidspunkt laver en fast pris pr. pakke eller noget med antal bilag, men det må tiden vise.

Jeg ville egentlig gerne have lavet 3 rammer vertikalt, ved siden af "fast pris"-kolonnen, men det rækker mine tekniske evner ikke til endnu, så derfor er det i første omgang blevet som det er.

Jeg er glad for at du/I overordnet synes siden ser fin ud. Tak :-) 

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

troværdighed ja jeg mangler et ansigt udad til , det behøver ikke være flot , det skal bare vise ansigt udad til og du behøver ikke være en supermodel 

jeg savner kunde udtagelser på siden , få et par gode udtagelser fra tilfredse kunder og gerne også få folk aktivt til at bruge trustpilot.dk så de tilfredse kunder skriver om dig der.

få gerne links også facebook firma side  der kan folk også like dig og kunderne kan også skrive der om dig anbefale at bruge en plug in så kan like din firma facebook side og kan dele siden på facebook

for mest seo få en google plus på siden det betyder meget i organiske resultat og lokale søgninger derved promere du nemmere siden lokalt igennem google og især hvis får en https://www.google.com/business/ side det videre bygger oveni troværdigheden siden for der er tilfredse kunder også hang til at skrive kunde udtagelser derved ved kombinere dette øges troværdigheden meget og du henter masser af kunder lokalt da ved sådan en side dukker først op i dit byområde på google 

google plus plug in brug et hvor man kan dele din side og kan gå over til din google plus side og blive tilhænger af den 

hvis vil meget højere op organiske anbefale 500 ord forsiden opnås nemt med nuværende tekst plus et par linjer ord , du skal bare huske lave 1 h1 overskrift og tekst h3 og h4 og så underoverskrift h2 og lav et enkle eller 2 billeder på siden med titler og tags i dem.

overskrifter google der er flere sider der ikke er optimale om jer siden og flere andre jeg vil anbefale maksimalt 60 tegn da du derved sikker du får det optimale  udbytte på flere undersider  og enkle ligger lige over grænsen på det optimale 

huske også meta beskrivelsen i alle undersiderne 

installere google mape gerne siden derved kan nemt se din adresse og det øger også sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Opret dig evt. på www.revisorrating.dk - Det kan måske både kaste noget arbejde af sig og så har dine kunder også mulighed for at rate dig ligesom de kan på trustpilot :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:

Opret dig evt. på www.revisorrating.dk - Det kan måske både kaste noget arbejde af sig og så har dine kunder også mulighed for at rate dig ligesom de kan på trustpilot :)

Fedt. Tak. Jeg kigger på det. Og tak for billedet :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

troværdighed ja jeg mangler et ansigt udad til , det behøver ikke være flot , det skal bare vise ansigt udad til og du behøver ikke være en supermodel 

jeg savner kunde udtagelser på siden , få et par gode udtagelser fra tilfredse kunder og gerne også få folk aktivt til at bruge trustpilot.dk så de tilfredse kunder skriver om dig der.

få gerne links også facebook firma side  der kan folk også like dig og kunderne kan også skrive der om dig anbefale at bruge en plug in så kan like din firma facebook side og kan dele siden på facebook

for mest seo få en google plus på siden det betyder meget i organiske resultat og lokale søgninger derved promere du nemmere siden lokalt igennem google og især hvis får en https://www.google.com/business/ side det videre bygger oveni troværdigheden siden for der er tilfredse kunder også hang til at skrive kunde udtagelser derved ved kombinere dette øges troværdigheden meget og du henter masser af kunder lokalt da ved sådan en side dukker først op i dit byområde på google 

google plus plug in brug et hvor man kan dele din side og kan gå over til din google plus side og blive tilhænger af den 

hvis vil meget højere op organiske anbefale 500 ord forsiden opnås nemt med nuværende tekst plus et par linjer ord , du skal bare huske lave 1 h1 overskrift og tekst h3 og h4 og så underoverskrift h2 og lav et enkle eller 2 billeder på siden med titler og tags i dem.

overskrifter google der er flere sider der ikke er optimale om jer siden og flere andre jeg vil anbefale maksimalt 60 tegn da du derved sikker du får det optimale  udbytte på flere undersider  og enkle ligger lige over grænsen på det optimale 

huske også meta beskrivelsen i alle undersiderne 

installere google mape gerne siden derved kan nemt se din adresse og det øger også sidens troværdighed

Tak for et super svar.

Mange af de ting du nævner, har vi allerede haft diskuteret og flere af tingene er faktisk blevet fjernet fra siden igen.

En kammerat er fotograf og jeg skal faktisk have taget et "profil"/business-billede på torsdag. Jeg er helt enig i, at det vil hjælpe at man faktisk kan se personen bag firmaet.

I footeren har deres været links og ikoner til både linkedIn, facebook og Google+. Disse sider er dig ikke blevet oprettet og lavet endnu, og derfor besluttede vi at fjerne dem igen. Ihvertfald foreløbigt. Jeg går så og tænker om det signalerer seriøsitet, for en bogholder, at have profiler på diverse sociale medier og hvad det evt. ville gavne min butik. Som udgangspunkt tror jeg at mange tænker "ældre støvet herre/kvinde" når man hører ordet bogholder og det passer jo ikke specielt godt med sociale medier. Omvendt kunne det selvfølgelig også sagtens være den vej man netop skulle gå, for at skille sig en anelse ud. Jeg ved det ikke (eller har ihvertfald ikke besluttet mig), men jeg er da åben for råd :-)

Ift. udtalelser på siden, er jeg fuldstændig enig. 100%.

I første udgave af hjemmesiden, var der faktisk integreret 3 udtalelser under de 3 "bullets" der er på siden, og det spillede max. Der var (eller er, faktisk, den er bare gemt som kladde) også lavet en side og menupunkt der hedder "Referencer".

Problemet er bare, at jeg er fuldstændig nystartet og har 0 kunder i skrivende stund. Det er et bevidst "valg", da jeg gerne vil have rammerne omkring hvad jeg vil tilbyde og hele setuppet helt på plads. Det kunne fx. være hjemmesiden jeg mener her.

Jeg har ikke det store markedsføringsbudget, så når jeg skal ud til de kunder jeg gerne vil ramme, bliver det fx. med omdelt salgsbrev (jeg går selv med dem og har nogen liggende i bilen), hvor de enten bliver afleveret i postkasse, direkte til ejeren eller i vinduesviskeren på en firmabil. Noget i den dur ihvertfald. På det salgsbrev (og også adwords som jeg vil prøve af), står der selvf. link til hjemmeside, så den skal fx. være færdig, inden jeg decideret går på jagt efter nye bekendtskaber.

Dine råd omkring SEO er også skrevet ned og det er helt sikkert noget jeg vil kigge videre på. Umiddelbart synes jeg det der plugin fra Yoast virker ret godt, ift. at udfylde nogle af de ting, som jeg måske ellers ville have glemt.

Endnu en gang tak for dit gode og uddybende svar. Fed hjælp at få! :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Valby
Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 47
Fra  Gamle-danske-film.dk Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 

Meget mindre tekst på forsiden - ingen læser det igennem og ikoner siger det meste - hellere statements med fokus på hovedbudskabet.

"kontakt os i dag" er nem at finde - men virker lidt malplaceret - hvis det skal stå der så få det i det mindste til at se fedt ud.

"ydelser" virker lidt rodet - underlig brug af fed 

"om" teksten er diffus - er det "han" eller "jeg" - dernæst denne tekst"

Om vi vælges er naturligvis op til dig, men kontakt os for et gratis og uforpligtende møde, så vi kan finde ud af et samarbejde."

drop første linje "om vi vælges r naturligvis op til dig, men - og behold Kontakt os for et gratis uforpligtende møde.

Generelt: ensret tekststr og brug af FED.

Alt held og lykke

Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Bergmann Krogh:

Hey 

Meget mindre tekst på forsiden - ingen læser det igennem og ikoner siger det meste - hellere statements med fokus på hovedbudskabet.

"kontakt os i dag" er nem at finde - men virker lidt malplaceret - hvis det skal stå der så få det i det mindste til at se fedt ud.

"ydelser" virker lidt rodet - underlig brug af fed 

"om" teksten er diffus - er det "han" eller "jeg" - dernæst denne tekst"

Om vi vælges er naturligvis op til dig, men kontakt os for et gratis og uforpligtende møde, så vi kan finde ud af et samarbejde."

drop første linje "om vi vælges r naturligvis op til dig, men - og behold Kontakt os for et gratis uforpligtende møde.

Generelt: ensret tekststr og brug af FED.

Alt held og lykke

Thomas

Mindre tekst på forsiden?! Der kan da nærmest ikke stå mindre Big Smile

Som skrevet andetsteds, skal jeg have kigget teksterne ordentligt igennem, rettet og lavet dem SEO-venlige.

Tak for dit input.

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 05
Indlæg ialt: 198
Fra  ISDA Bogføring & Økonomiservice Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh, jeg har fulgt en del af rådene her i tråden, og synes efterhånden siden er ved at være "færdig".

Hvis der er nogen der har lyst til at kigge siden igennem og komme med kritik/ros, ville det være helt kanon.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Kvalitets Rygstrækker, Nakkestrækker & Massage Roller | Nordic Spine

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden "om".....

Du har en gentagelse af et helt afsnit,

Er du kun dig, eller er der flere?

Hvis du er alene om det, så hold dig til "mig"' "jeg".

Det er lige nu en blanding af vi og jeg.....

Under ydelser er der også noget sprogforvirring.

Få en eller anden til at gennemgå dine tekster, du vil ikke selv kunne se de fejl der er.

Betal dig fra det, eller få en god ven eller et familiemedlem til det.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)