Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook side med over 30.000 likes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en dansk Facebook side med over 30.000 likes.
Der er meget stille inde på den, hvad kan jeg gøre for at kunne tjene lidt på den, på længere sigt?
Evt reklamer?
Jeg er klar og har tid til at putte en masse energi i det.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan har du fået 30000 likes på en side uden trafik? Er vi enige om at du eller forrige ejer har en ubrugelig Facebook side uden besøgende som i har betalt for at få likes til.

Facebook likes har NUL værdi - FB brugere bruger det bare til at lyve for sig selv og andre.

Hvorfor tror du det har værdi at du har likes? Det har værdi hvis du har besøgende, likes har stort set ingen værdi.

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ganske ægte brugere. Der er likes osv på mine opslag når jeg lavet noget. Aldrig betalt for likes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

få en youtube kanal lav videoer lig dem yoytube får flere følger på siden og kan tjene også lidt youtube 

hvad er dit emme du ligger ud om 

jo mere aktive de 30.000 fans er jo bedre er det aktive fans er mere værd

få en blog med reklamer og et links på facebook til den og på blog hjemmeside få der   google adsense med mere på den side

lige reklamer på siden dog skal det bemærkes facebook har mange regler så læs alle deres regler så siden ikke lukkes 

jeg fandt dette her links jeg ved dog du skal passe på med reklamer http://www.moneymarket.dk/facebook-sites/ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da spændende, må vi se siden?

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Hvorfor tror du det har værdi at du har likes? Det har værdi hvis du har besøgende, likes har stort set ingen værdi.

Lang tid siden jeg har læst så plat en kommentar. Man kan bruge facebooksiden til at skabe trafik med. Mit bud er du kan drive et par tusindevisninger over på din webside igennem din facebookside. Placér nogle annoncer på din webside og bum, så har du en omsætning.

Du kan også bare dele relevante affiliatetilbud på din side. Det har jeg selv gjort, og det tjente jeg ca. 75.000,- kr. på. Fandt dog hurtigt ud af at det ikke var den bedste løsning til at tjene penge.

Men absolut latterlig kommentar. Dine likes har absolut værdi, i sær hvis du plejer dem godt. 

Held og lykke med det, trådstarter.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

EmailMarketingDK:

Mr. A:
Hvorfor tror du det har værdi at du har likes? Det har værdi hvis du har besøgende, likes har stort set ingen værdi.

Lang tid siden jeg har læst så plat en kommentar. Man kan bruge facebooksiden til at skabe trafik med. Mit bud er du kan drive et par tusindevisninger over på din webside igennem din facebookside. Placér nogle annoncer på din webside og bum, så har du en omsætning.

Du kan også bare dele relevante affiliatetilbud på din side. Det har jeg selv gjort, og det tjente jeg ca. 75.000,- kr. på. Fandt dog hurtigt ud af at det ikke var den bedste løsning til at tjene penge.

Men absolut latterlig kommentar. Dine likes har absolut værdi, i sær hvis du plejer dem godt. 

Held og lykke med det, trådstarter.

Det kræver somme tider man læser noget i sammenhæng for det giver mening, og hvis du læser det hele er det jo ganske korrekt at Likes som sådan ikke har nogen værdi, specielt hvis man har købt sig til disse.

Så alt efter hvordan disse likes er hentet kan man da roligt konkluderer at det ikke er likes der har værdi, men mere besøgende/følgerer.

At du så har erfaring med konvertering fra Facebook til en webside er så bare en anden snak.

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange måder du kan tjene penge på din FB side. En ting der er værd at nævne er at likes har en værdi. Jeg arbejder med affiliate marketing og email marketing og min Facebook side genererer indkomst. Jeg kan dele mine erfaringer med dig, men jeg bliver nød til at forklare på engelsk, da jeg primært arbejde med engelsk i hverdagen.

Let me quickly share my Facebook marketing strategy with you. When you have 30.000 likes on your page, you can get really cheap targeted clicks, through FB advertising. Keep your audience on your page engaged. Post relevant content 2-3 times a day.

Here is my funnel: I Announce a competition on my page, where people have to opt in to my email list to participate. I run a competition on FB every 3 months. They have a chance to win a full paid vacation ( value: 7000-10000 DKK).

I get loads of leads daily and a lot of shares. I have adsense on my thank you page, so I'm generating some income when they opt In to my list. My adsense income can actually cover the full paid vacation.

I will then promote niche related affiliate offers, my own products or CPA offers to my list to generate
Income.

I run Facebook Ads to my competition offer.

Ja, svaret var måske lidt langt, men det er en af min måde tjene penge på.
Der er masser af måder, så hop ud i det :P.


Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over de andre gode forslag, så kunne du også bygge et panel hos os på Opinodo.com
- her tjener du penge, når dine brugere deltager i spørgeskemaundersøgelser (life time)
- dvs. du inviterer dine brugere af FB siden til at signe op til at tjene penge på at svare på spørgeskemaer (rigtige markedsundersøgelser)
-- du får både deres permission til at sende emails/nyhedsbreve til dem, samt du tjener penge på deres udfyldte spørgeskemaer.

Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)